سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خردی که بیماری خشم و شهوت دارد، از حکمت بهره ای نمی برد . [امام علی علیه السلام]
بشنو این نی چون حکایت می کند
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» آنتنهای ماهواره با مجوز و کاملا قانونی!

این روزها تب جمع‌آوری آنتن‌های ماهواره‌ای دوباره بالا گرفته است و حتی در خبرها آمده است:«پاکسازی 90 درصد چهره شهر از وجود ماهواره».

این در حالی است که تبلیغات نصاب‌های آنتن ماهواره‌ای در روزنامه‌های معتبر به وفور یافت می‌شود و برخی از این افراد حتی دو ساعته خود را به محل مورد نظر می‌رسانند.

افشار نصاب آنتن است و به قول خودش کارش ضمانت هم دارد. از قیمت نصب آنتن و رسیور که می‌پرسی می‌گوید: رسیور و آنتن هم داریم.بهتر است شب قبل تماس بگیرید و هماهنگ کنید!

محمدی اما انگار حرفه‌ای‌تر است و بلافاصله می‌پرسد: لوازم دارید؟ چند تا آنتن می‌خواهید؟ آنتن گردان می‌خواهید یا ثابت؟ و بعد از کلی پرس‌وجو می‌گوید: اگر آنتن ثابتی بخواهید که همه جهات را بگیرد باید دو تا آنتن نصب کنید و دو تا LNB هم نیاز خواهید داشت. دو ساعته هم در محل خواهیم بود.

بیشتر این افراد کار نصب آنتن‌های مرکزی را هم انجام می‌دهند و بر حسب نیاز ساختمان و نظر مدیر آن، رسیور مرکزی و یا برای هر واحد مسکونی به طور جداگانه رسیور نصب می‌کنند.

البته ظهیری در این باره تاکید می‌کند بهتر است برای دریافت شبکه‌های ماهواره‌ای هر واحد رسیور جداگانه داشته باشد که از 52هزار تا 470هزار تومان هزینه دارد اما معمولا اکثرا رسیور کره‌ای می‌گیرند که قیمت کمتری دارد.

نصب آنتن برای برج‌ها اما هزینه بیشتری دارد و به صورت سیستم‌های 32 و 24 تایی است که هزینه نصب سیستم‌های 32تایی یک میلیون و هشتصد هزار تومان است و برای این که مشتری شوید می‌گویند: بازدید از محل هم رایگان است!

"مدیریت هر ساختمان تصمیم می‌گیرد که از آنتن‌ها در چه راهی استفاده کند" این را یکی از نصاب‌ها می‌گوید و معتقد است این کار کاملا قانونی است.

 
ماهواره یا تلویزیون؟
بعد از دیجیتالی شدن شبکه‌های تلویزیونی، بازار نصب آنتن‌ها ماهواره‌ای و رسیورهای داخلی یا همان گیرنده دیجیتال تلویزیون داغ شده که هزینه آن  50 تا100 هزار تومان است.

شاید به این دلیل است که برخی از نصاب‌ها در ابتدا می‌پرسند: آنتن ماهواره می‌خواهید یا تلویزیون؟

ریاحی یکی از این نصاب‌ها است که بعد از این سوال می‌گوید: هم آنتن و هم رسیور ما خارجی است و کارش تضمین شده است. برای یک ساختمان با ده واحد، نصب و راه‌اندازی حول و حوش یک میلیون تومان هزینه دارد.

تعمیر و تنظیم ماهواره‌ با یک تماس ساده!
بیشتر این آگهی‌ها خدمات تعمیر و تنظیم هم انجام می‌دهند و حتی برخی معتقدند می‌توانند شبکه‌هایی که به هر دلیلی قطع شده را دوباره برگردانند. اکثرشان هم می‌گویند که باید از نزدیک آنتن و رسیور را بررسی کنند و قیمت بدهند.

با توجه به این که تبلیغات نصب آنتن های ماهواره ای به وفور در روزنامه ها و سایت های اینترنتی وجود دارد،به نظر نمی رسد کار این افراد برای مدتی هم از رونق افتاده باشد!



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سعید عبدلی ( شنبه 90/4/18 :: ساعت 12:6 عصر )
»» بشار اسد اصفهانی از آب درآمد!

کارشناس شبکه وهابی صفا ،شیخ اسماعیل خالدی از شیوخ قبائل سوریه در ادعای جالب بیان داشت: "خانواده بشار اسد خانواده ای ایرانی و یهودی از اصفهان هستند!"


چند روزی است که شبکه وهابی صفا برنامه زنده خود را با حضور شیخ اسماعیل خالدی که از روسای تندرو قبائل سوریه است روی آنتن می برد.

این شخص تاکنون از هیچ توهین و تهمتی علیه جمهوری اسلامی ایران وحزب الله و سید حسن نصراالله و بشار وحافظ اسد دریغ نکرده است تا آنجا که وی اخیرا در ادعای جالبی گفت: "خانواده بشار اسد خانواده ای خبیث هستند که با طهارت هیچگونه آشنایی ندارند".

وی اضافه کرد: "اینها اساسا وقتی به عربستان رفتند حتی عمره به جا نیاوردند اینها نه اسلام می شناسند نه دین نه خدا...".

شیخ اسماعیل خالدی در ادامه صحبتهایش ادعا کرد: "خانواده بشار اسد خانواده ای ایرانی ویهودی از اصفهان هستندکه سوار بر پشت حکومت در سوریه شدند و همه چیز را در سوریه مباح دانستند".

ادعای مضحک اسماعیل خالدی به قدری جالب بود که مجری برنامه محمد صابر بر آن شد که به سرعت مسیر صحبت را عوض کند و از مهمان بپرسد درباره اقتصاد در سوریه چه نظری دارید؟!!



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سعید عبدلی ( شنبه 90/4/18 :: ساعت 12:3 عصر )
»» سرخپوستان آمریکا قبلاً مسلمان بودند !!!!!؟؟؟؟

حجت الاسلام مهدی طائب، رییس قرارگاه عمار در چهارمین روز از دوره آموزشی ـ تربیتی والعصر که به همت دانشگاه امام صادق(ع) در اردوگاه صاحب الزمان (عج) تهران برگزار شد، گفت: بحث پیرامون شناخت ماهیت یهود است. گاهی پیرامون اقدامات کلی آن (اقدامات استراتژریک) و گاهی پیرامون اقدامات مقطعی یهود است.


وی خاطر نشان کرد: شکی نیست که وضعیت صهیونیسم و یهود قبل از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، با وضعیت آن ها بعد از انقلاب به طور اساسی تغییر کرده، زیرا انقلاب اسلامی زمینه عملیاتی را در دنیا متفاوت کرد. تا قبل از پیروزی انقلاب ما یهود بر شطرنج سیاسی دنیا مسلط مطلق بود، یعنی دنیا را در دو بلوک شرق و غرب(جماهیر شوروی و آمریکا) تقسیم کرده بود.

حجت الاسلام طائب اشاره کرد: امروز یک محقق فرانسوی با ادله قابل قبول ثابت کرده است که سرخپوست های آمریکایی مسلمان بوده اند و یهود برای سلطه بر قاره آمریکا و یهود، آنان را با زور مجبور به بت پرستی کرده است و بعد تمدن آمریکایی را در آن جا به وجود آورده است.

وی ادامه داد: هنگامی که انقلاب اسلامی پیروز شد، کشوری بر خلاف نظرات یهود پدید آمد، به عبارتی بیرون از این شطرنج سیاسی قرار گرفت و جریانی به صورت سه طرفه شکل گرفت، بر این اساس دیگر شگردهای قبلی یهود کارساز نبود، زیر آنها در معادلاتی جواب گو بود که طرفین مسلط باشند، لذا تا مدتی به دلیل بی اطلاعی هایی که داشتند دچار اشتباه می شدند و به همین جهت جنگ را علیه ایران آغاز کردند، ولی آنها نتوانستند از تاکتیک های سابق استفاده کنند بنابراین مجبور شدند به سمت تاکتیک های جدید و نوین حرکت کنند... . 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سعید عبدلی ( شنبه 90/4/18 :: ساعت 12:2 عصر )
»» اقدام ضد ایرانی حاکمان جدید مصر !!!!!!!!!!!!!!!!!!1

به گزارش روزنامه الوفد به نقل از یک دیپلمات بلندپایه، ژنرال طنطاوی رئیس شورای عالی نظامی حاکم بر مصر با احضار نبیل العربی وزیر خارجه سابق این کشور و دبیرکل کنونی اتحادیه عرب در اواخر ماه مارس گذشته وی را به خاطر اظهاراتش درباره ایران توبیخ کرده است.

طنطاوی، العربی را به دلیل گفتن اینکه ایران دشمن مصر نیست و قاهره پس از انقلاب، درنظر دارد صفحه جدیدی از روابط را با تهران باز کند، توبیخ نموده است.

این دیپلمات مصری افزود: طنطاوی با فراخواندن العربی به دفتر وزارت دفاع به وی تذکر داده است که او وزیر خارجه است و حق ندارد سیاست جدیدی را در پیش گیرد و یا قبل از کسب اجازه از نخست وزیر و یا نماینده وی برای از سرگیری روابط با کشورها اعلام موضع نماید(!)

طنطاوی افزود: این اظهارات بدون درک وضعیت خطرناک مصر ایراد شده و در جهت منافع کشور نبوده است.

بنا بر گزارش الوفد،عربستان سعودی و برخی کشورهای عرب خلیج(فارس) از مصر خواسته بودند توضیح دهد اظهارات العربی تا چه حد بیانگر سیاست مصر پس از انقلاب است.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سعید عبدلی ( شنبه 90/4/18 :: ساعت 12:0 عصر )
»» با خرمای اسرائیلی افطار نکنید!

فعالان برنامه همبستگی با ملت فلسطین در انگلیس برای حمایت از ملت فلسطین خرمای تولیدی رژیم صهیونیستی در اروپا را تحریم می‌کنند.


به نقل از پایگاه اینترنتی المحیط، مدافعان حقوق ملت فلسطین در انگلیس با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان قصد دارند کالاهای صادراتی رژیم صهیونیستی به اروپا خصوصا خرما را که از وعده‌های اصلی افطار است، تحریم کنند.

این برنامه که از جانب سازمان‌های دوستان الاقصی و زیتون حمایت می‌شود به همه مسلمانان توصیه می‌کند که قبل از خرید خرمای ماه مبارک رمضان حتما دقت کنند که از تولیدات شهرک‌های صهیونیست‌نشین در اراضی اشغالی نباشد.

در بیانیه این گروه آمده است: برای مسلمانان واقعا زشت است که روزه خود را با خرماهای اسرائیلی باز کنند. خرید خرمای اسرائیلی به این معناست که در واقع به شهرک‌نشینان اسرائیلی در غارت سرزمین‌های فلسطینی کمک می‌شود.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سعید عبدلی ( شنبه 90/4/18 :: ساعت 11:59 صبح )
»» قرآن ناطق هم در کرج ظهور کرد!

به تازگى فردى در شهرستان کرج خود را قرآن ناطق معرفى نموده و ادعا مى‏نماید که علم فهم قرآن فقط در اختیار حضرت رسول(ص) و بستگان وى بوده و بعد از آن‏ها فقط در اختیار نامبرده می باشد.
وى فعالیت تبلیغى خود را در خصوص ایجاد فرقه جدید مدتی است آغاز نموده و دست‏نوشته‏هاى تبلیغى وى تحت عنوان «حوزه علمیه رابطه مستقیم با خدا» در برخى از نقاط این شهرستان توزیع گردیده است.
 
وى در بخشى از ادعاهاى خود عنوان داشته است: «اى مردم! من از خودخواهى به خدا و رسول(ص) و امام زمانش رسیده‏ ام که شما مردم خود را فراموش نموده و از زاویه بدخواهى در پى امور دیگران بر اساس قرآن هستید، پس خودخواه باشید و خودبین و خودشناس تا که به خداشناسى توسط من راه یابید.
 
اى مردمان! در برابر 21 سال اشک به درگاه خدا از در خودخواهى رفتم تا به خداشناسى رسیدم، یعنى 3-7سال تمام، بیایید 40 شبه این راه را طى کنید- منم قرآن ناطق و تنها داناى قرآن.»
 
وى به همه اعلام مى‏نماید که در صورت قبول راه وى، به مدت 40 شب راه طولانى را پیموده و مى‏توانید به عالم غیب و اسرار الهى شناخت پیدا نمایید. وى ادعا داشت که قرآن درشب قدر به صورت یک جا بر وى قابل فهم ودرک شده است



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سعید عبدلی ( سه شنبه 90/4/14 :: ساعت 12:22 عصر )
»» نامه اعتراضی مطهری به رئیس مجلس

پس از آنکه طرح سئوال از رئیس جمهور در هقته گذشته از سوی طراحان به هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تقدیم شد ، برخی اعضای هیئت رئیسه با تایید تحویل این طرح به محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، از پس گرفتن امضاهای این طرح خبر دادند و پیگیری آن را در شرایط کنونی مناسب ندانستند.

به دنبال این اظهار نظرها، علی مطهری نماینده مردم تهران به عنوان کسی که مسئولیت جمع آوری امضاها را بر عهده داشت طی نامه ای به هیئت رئیسه نسبت به این موضع گیری ها انتقاد کرده است.

وی اینگونه اظهارات را عدم رعایت بی طرفی از سوی هیئت رئیسه مجلس خوانده و تاکید کرده اینگونه اظهارات مقدمه اعمال فشار به نمایندگان برای پس گیری امضاها است.

مطهری در این نامه به هئیت رئیسه مجلس تاکید کرده اسامی امضا کنندگان باید محرمانه قلمداد شود و نباید به گونه ای رفتار شود که زمینه اعمال فشار به امضاء کنندگان با انتشار اسامی آنان فراهم شود.

 علی مطهری نماینده تهران 5 تیرماه طرح سئوال از رئیس جمهور را با 100 امضاء تقدیم هیئت رئیسه مجلس کرده است. مهمترین محورهای این طرح تخلفات قانونی دولت از جمله عدم اجرای قانون مترو و عدم معرفی وزیر ورزش در مهلت قانونی و همچنین مسائل مربوط به امور فرهنگی از جمله اجرای قانون عفاف و حجاب در کشور است.

طبق اصل 88 قانون اساسی "در هر مورد که حداقل یک چهارم کل نمایندگان مجلس شورای اسلامی از رئیس جمهور و یا هر یک از نمایندگان از وزیر مسئول، درباره یکی از وظایف آنان سئوال کنند، رئیس جمهور یا وزیر موظف است در مجلس حاضر شود و به سئوال جواب دهد و این جواب نباید در مورد رئیس جمهور بیش از یک ماه و در مورد وزیر بیش از ده روز به تأخیر افتاد مگر با عذر موجه به تشخیص مجلس شورای اسلامی".

در ماده 196 آیین نامه داخلی مجلس نیز می خوانیم : "براساس اصل هشتاد و هشتم (88) قانون اساسى، درصورتى که حداقل یک چهارم کل نمایندگان بخواهند درباره یکى از وظایف رئیس جمهور سؤال کنند، باید سؤال خود را به‏طور صریح و روشن و مختصر همگى امضاء و به رئیس مجلس تسلیم نمایند. رئیس مجلس موضوع را در اسرع وقت به کمیسیون تخصصى ارجاع مى‏نماید. کمیسیون موظف است حداکثر ظرف یک هفته با حضور نماینده معرفى شده رئیس جمهور و نماینده منتخب سؤال‏کنندگان تشکیل جلسه دهد. در این جلسه، نماینده رئیس جمهور پاسخ مقتضى را از طرف رئیس جمهور ارائه خواهد نمود تا به نمایندگان سؤال کننده گزارش شود.

‎‎‎پس از یک هفته چنانچه هنوز حداقل یک چهارم کل نمایندگان مجلس (که سؤال را امضاء نموده‏اند) از سؤال خود منصرف نشده باشند رئیس مجلس موظف است در اولین جلسه سؤال آنان را قرائت و فوراً براى رئیس جمهور ارسال کند. این سؤال ظرف چهل و هشت ساعت تکثیر و در دسترس نمایندگان قرار مى‏گیرد."

بر اساس ماده 197 آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی نیز" رئیس جمهور موظف است ظرف مدت یک ماه از تاریخ دریافت سئوال در جلسه علنی مجلس حضور یابد و به سئوال پاسخ گوید مگر با عذر موجه و با تشخیص مجلس، مدت طرح سئوال از طرف نماینده منتخب سوال کنندگان حداکثر 15 دقیقه و مدت پاسخ رئیس جمهور حداکثر یک ساعت خواهد بود".



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سعید عبدلی ( سه شنبه 90/4/14 :: ساعت 12:18 عصر )
»» دانشگاه آزاد رودهن آخرین امیدشان است،تلاش نمایندگان برای گرفتن ف

وقتی نمایندگان در سال گذشته با تغییر قانون انتخابات، فوق لیسانس را حداقل مدرک برای ثبت نام در انتخابات مجلس تصویب کردند، نمی دانستند که خودشان با داشتن لیسانس نمی توانند کاندیدا شوند و به همین دلیل سعی کردند تا با تبصره و تفسیر و تغییر قانون، خود را مستثنی کنند.
عضو فراکسیون اکثریت مجلس با انتقاد از مستثنی شدن نمایندگان لیسانس مجلس هشتم از داشتن فوق لیسانس برای کاندیداتوری در انتخابات گفت: بعد از تصویب قانون الزامی شدن داشتن فوق لیسانس برای ورود به مجلس، نمایندگان لیسانس فعلی به تکاپوی گرفتن فوق لیسانس افتادند و دانشجو شدند.نمایندگان مجلس در سال گذشته قانون انتخابات مجلس را تغییر داده و فوق لیسانس را شرط الزامی برای کاندیدا شدن در انتخابات ذکر کردند.

البته بر اساس مصوبه مجلس مدرک کارشناسی با یک دوره نمایندگی مجلس، معادل کارشناسی ارشد به شمار می?رود. اما تفسیر وزارت کشور از این مصوبه این بود که چون دوره نمایندگی نمایندگان مجلس هشتم در زمان ثبت نام به پایان نرسیده، پس آنها این قانون نمی?شوند و با مدرک لیسانس نمی?توانند نامزد انتخابات مجلس نهم شوند. درنهایت نمایندگان این مصوبه را به نفع خود تفسیر کرده و مصوب کردند که حضور در بخشی از یک دوره مجلس، معادل یک دوره حضور در مجلس محسوب می?شود.

محمد کرمی راد نماینده کرمانشاه در مجلس در گفت وگو با جهان با اشاره به مستثنی شدن نمایندگان لیسانس مجلس هشتم از قانون مصوب این مجلس مبنی بر داشتن فوق لیسانس برای کاندیدا توری در انتخابات مجلس نهم گفت: متاسفانه برخی نمایندگان بجای پیگیری مشکلات مردم به فکر حل مساله و مشکل خود هستند تا بتوانند با دور زدن قانون، در انتخابات کاندیدا شوند.

وی افزود: وقتی نمایندگان در سال گذشته با تغییر قانون انتخابات، فوق لیسانس را حداقل مدرک برای ثبت نام در انتخابات مجلس تصویب کردند، نمی دانستند که خودشان با داشتن لیسانس نمی توانند کاندیدا شوند و به همین دلیل سعی کردند تا با تبصره و تفسیر و تغییر قانون، خود را مستثنی کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با انتقاد از مستثنی شدن نمایندگان از این قانون، گفت: البته ما معتقدیم که فردی که لیسانس داشته و چند سال دارای مدیریت بوده، می تواند در مجلس موثر باشد و نباید حداقل مدرک را فوق لیسانس قرار می دادند چرا که ممکن است با این قانون میزان مشارکت مردم در انتخابات کاهش یابد.

کرمی راد اظهار داشت: بعد از آنکه این قانون در مجلس مصوب شد، برخی از نمایندگان فعلی به فکر گرفتن مدرک فوق لیسانس افتادند و از ترم گذشته دانشجوی فوق لیسانس در دانشگاه های آزاد از جمله دانشگاه آزاد رودهن شدند.

وی تصریح کد: این کارها در شان مجلس نیست و مردم را نسبت به مجلس و نمایندگان بد بین می کند. وقتی قانون مصوب شد که حداقل مدرک فوق لیسانس است دیگر نباید نمایندگانی که لیسانس دارند، خود را از این قانون مستثی کنند.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سعید عبدلی ( سه شنبه 90/4/14 :: ساعت 12:17 عصر )
»» تصاویر توهین به نام الله و پیامبر

تصاویر زیر نمونه هایی از تولیدات متعلق به شرکت فلای فیت در هستون امریکا است که در آنها کلمات مقدس الله - محمد و اسلام حک شده است. این تولیدات در برخی از فروشگاه های کشورهای حوزه خلیج فارس نیز به فروش رسیده و با اعتراض بسیاری از مسلمانان مواجه شده است.

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سعید عبدلی ( شنبه 90/4/11 :: ساعت 11:28 صبح )
»» خدا در قیامت از نمایندگان سوال می کند !!!!!!!

قاسم محمدی نماینده مردم اردبیل، در نطق خود با اشاره به تذکر مقام معظم رهبری نسبت به رویکرد نمایندگان در جلسه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی ورزش، خطاب به نمایندگان گفت: آقایان بروید توبه سیاسی کنید! به خاطر رفتار مغایر با قانون اساسی و اخلاق اسلامی?تان بروید استغفار کنید.

وی افزود: آیا بی دین خواندن مسلمانی، از تریبون مجلس قبل از قضاوت قانونی عین تمرد از نصایح مقام معظم رهبری نیست؟

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه جلوی هر افراطی را باید گرفت، ادامه داد: اهانت به رئیس جمهور با کدام یک از موازین اسلامی تطابق دارد؟

موید حسینی صدر نماینده خوی هم در بخشی از نطق خود با اشاره به انتصاب روح?الله احمدی استاندار فارس به عنوان رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، گفت: لطفا آقاین بفرمایند که ایشان چه گلی به سر استان فارس زده بود که حالا او را رئیس سازمان گردشگری کردید؟

ناطق بعدی جلسه علنی امروز کاظم موسوی نماینده اردبیل بود که با حرارت بسیاری خطاب به همکارانش می?گفت: فرض کنید امروز قیامت است و خداوند از شما می?پرسد که با این همه قدرت و ثروتی که به شما دادم برای جوانان بیکار چه کردید؟ فساد اداری در کشور را چه کسی می?تواند توجیه کند؟



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سعید عبدلی ( شنبه 90/4/11 :: ساعت 11:26 صبح )
<      1   2   3   4      >
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

عزاداری از سنت های پیامبر اکرم (ص) است
سعادت ابدی در گرو اشک و عزاداری بر سیدالشهدا علیه السلام
سبک زندگی قرآنی امام حسین (علیه السلام)
یاران امام حسین (ع) الگوی یاران امام مهدی (عج)
آیا شیطان به دست حضرت مهدی علیه السلام کشته خواهد شد؟
ارزش اشک و عزا بر مصائب اهل بیت علیهم السلام
پیوستگان و رهاکنندگان امام حسین علیه السلام
امام حسین علیه السلام در آیینه زیارت
پیروان مسیح بر قوم یهود تا روز قیامت برترند!
نگاهی به شخصیت جهانی امام حسین «علیه السلام»
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 131
>> بازدید دیروز: 221
>> مجموع بازدیدها: 1327265
» درباره من

بشنو این نی چون حکایت می کند

» فهرست موضوعی یادداشت ها
دینی و مذهبی[871] . عشق[360] . آشنایی با عرفا[116] . جدایی از فرهنگ[114] . موسیقی[66] . داستانک[2] . موعود . واژگان کلیدی: بیت المال . صحابی . عدالت . جزیه . جنایات جنگ . حقوق بشردوستانه . حکومت . خراج . علی علیه‏السلام . لبنان . مالیات . مصرف . مقاله . منّ و فداء . ادیان . اسرای جنگی . اعلان جنگ . انصاری . ایران . تقریب مذاهب . جابر .
» آرشیو مطالب
نوشته های شهریور85
نوشته های مهر 85
نوشته زمستان85
نوشته های بهار 86
نوشته های تابستان 86
نوشته های پاییز 86
نوشته های زمستان 86
نوشته های بهار87
نوشته های تابستان 87
نوشته های پاییز 87
نوشته های زمستان87
نوشته های بهار88
نوشته های پاییز88
متفرقه
نوشته های بهار89
نوشته های تابستان 89
مرداد 1389
نوشته های شهریور 89
نوشته های مهر 89
آبان 89
آذر 89
نوشته های دی 89
نوشته های بهمن 89
نوشته های اسفند 89
نوشته های اردیبهشت 90
نوشته های خرداد90
نوشته های تیر 90
نوشته های مرداد90
نوشته های شهریور90
نوشته های مهر 90
نوشته های تیر 90
نوشته های مرداد 90
نوشته های مهر 90
نوشته های آبان 90
نوشته های آذر 90
نوشته های دی 90
نوشته های بهمن 90
نوشته های اسفند90
نوشته های فروردین 91
نوشته های اردیبهشت91
نوشته های خرداد91
نوشته های تیرماه 91
نوشته های مرداد ماه 91
نوشته های شهریور ماه91
نوشته های مهر91
نوشته های آبان 91
نوشته های آذرماه91
نوشته های دی ماه 91
نوشته های بهمن ماه91
نوشته های بهار92
نوشته های تیر92
نوشته های مرداد92
نوشته های شهریور92
نوشته های مهر92
نوشته های آبان92
نوشته های آذر92
نوشته های دی ماه92
نوشته های بهمن ماه92
نوشته های فروردین ماه 93
نوشته های اردیبهشت ماه 93
نوشته های خردادماه 93
نوشته های تیر ماه 93
نوشته های مرداد ماه 93
نوشته های شهریورماه93
نوشته های مهرماه 93
نوشته های آبان ماه 93
نوشته های آذرماه 93
نوشته های دیماه 93
نوشته های بهمن ماه 93
نوشته های اسفند ماه 93
نوشته های فروردین ماه 94
نوشته های اردیبهشت ماه94
نوشته های خرداد ماه 94
نوشته های تیرماه 94
نوشته های مرداد ماه 94
نوشته های شهریورماه94
نوشته های مهرماه94
نوشته های آبان ماه94

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
پیام شهید -وبگاه شهید سید علی سعادت میرقدیم
دانشجو
(( همیشه با تو ))
همراه با چهارده معصوم (علیهم السلام )ویاران-پارسی بلاگ
بر بلندای کوه بیل
گل رازقی
نقاشخونه
قعله
hamidsportcars
ir-software
آشفته حال
بوستــــــان ادب و عرفــان قـــــــرآن
سرباز ولایت
مهندس محی الدین اله دادی
گل باغ آشنایی
...عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست
وبلاگ عقل وعاقل شمارادعوت میکند(بخوانیدوبحث کنیدانگاه قبول کنید)
بهارانه
*تنهایی من*
بلوچستان
تیشرت و شلوارک لاغری
اقلیم شناسی دربرنامه ریزی محیطی
کشکول
قدم بر چشم
سه ثانیه سکوت
نگارستان خیال
گنجدونی
بهارانه
جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی
نگاهی نو به مشاوره
طب سنتی@
سرچشمـــه فضیـلـــت ها ؛ امـــام مهــدی علیــه السلام
اکبر پایندان
Mystery
ermia............
پلاک آسمانی،دل نوشته شهدا،اهل بیت ،و ...
اسیرعشق
چشمـــه ســـار رحمــت
||*^ــــ^*|| diafeh ||*^ــــ^ *||
کلّنا عبّاسُکِ یا زَینب
جلال حاتمی - حسابداری و حسابرسی
بهانه
صراط مستقیم
تــپــش ِ یکــ رویا
ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی
سلحشوران
گیاه پزشکی 92
مقبلی جیرفتی
تنهایی افتاب
طراوت باران
تنهایی......!!!!!!
تنهای93
سارا احمدی
فروشگاه جهیزیه و لوازم آشپزخانه فدک1
.: شهر عشق :.
تا شقایق هست زندگی اجبار است .
ماتاآخرایستاده ایم
هدهد
گیسو کمند
.-~·*’?¨¯`·¸ دوازده امام طزرجان¸·`¯¨?’*·~-.
صحبت دل ودیده
دانلود فایل های فارسی
محقق دانشگاه
ارمغان تنهایی
* مالک *
******ali pishtaz******
فرشته پاک دل
شهیدباکری میاندوآب
محمدمبین احسانی نیا
کوثر ولایت
سرزمین رویا
دل نوشته
فرمانده آسمانی من
ایران
یاس دانلود
من.تو.خدا
محمدرضا جعفربگلو
سه قدم مانده به....
راز نوشته بی نشانه
یامهدی
#*ReZa GhOcCh AnN eJhAd*#(گوچـی جـــون )
امام خمینی(ره)وجوان امروز
فیلم و مردم
پیکو پیکس | منبع عکس
پلاک صفر
قـــ❤ــلـــــب هـــــای آبـــــی انــ❤ـــاری
اسیرعشق
دل پرخاطره
* عاشقانه ای برای تو *
farajbabaii
ارواحنا فداک یا زینب
مشکات نور الله
دار funny....
mystery
انجام پروژه های دانشجویی برای دانشجویان کنترل
گل یا پوچ؟2
پسران علوی - دختران فاطمی
تلخی روزگار....
اصلاحات
گل خشک
نت سرای الماس
دنیا
دل پر خاطره
عمو همه چی دان
هرکس منتظر است...
سلام محب برمحبان حسین (ع)
ادامس خسته من elahe
دهکده کوچک ما
love
تقدیم به کسی که باور نکرد دوستش دارم
گروه اینترنتی جرقه داتکو
مدوزیبایی
من،منم.من مثل هیچکس نیستم
Tarranome Ziba
پاتوق دختر و پسرای ایرونی
اسرا
راه زنده،راه عشق
وبلاگ رسمی محسن نصیری(هامون)(شاعر و نویسنده)
وب سایت شخصی یاسین گمرکی
حسام الدین شفیعیان
عکسهای سریال افسانه دونگ یی
ܓ✿ دنـیــــاﮮ مـــــــن
Hunter
حسام الدین شفیعیان
دهکده علم و فناوری
اسیرعشق
دختر باحال
*دلم برای چمران تنگ شده.*
♥تاریکی♡
به یادتم
باز باران با محرم
تنهایی ..............
دوستانه
هرچه می خواهد دل تنگم میذارم
زندگی
نیلوفر مرداب
فقط طنزوخنده
تینا!!!!
شیاطین سرخ
my love#me
سرزمین خنگا
احکام تقلید
•.ღ♥ فرشتــ ـــ ـه تنهــ ــ ــایی ♥ღ.•
فوتسال بخش جنت (جنت شهر )
حقیقت صراط
...دیگه حسی نمونده
زیر اسمان غربت
شهید علی محسنی وطن
سکوت(فریاد)
عاشقانه ها
خودمو خدا تنها
دانستنی های جالب
ermia............
حجاب ایرانی
عرفان وادب
دل خسته
عاشقانه های من ومحمد
هر چه میخواهد دله تنگت بگو . . .
sharareh atashin
mehrabani
khoshbakhti
______>>>>_____همیشگی هااا____»»»»»_____>>>>
دخترونه
قلبی خسته ازتپیدن
عشـ۩ـق یـ۩ـعنی یـ۩ـه پــ۩ـلاک......
تینا
مذهب عشق
مناجات با عشق
داستان زندگی من
دهاتی
دکتر علی حاجی ستوده
عاشق فوتبال
کشکول
حاج آقا مسئلةٌ
صدا آشنا
کد بانوی ایرانی
اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار
« یا مهدی ادرکنی »
وبلاگ تخصصی کامپیوتر - شبکه - نرم افزار
::::: نـو ر و ز :::::
توکای شهر خاموش

.: اخـبـار فـنـاوری .:
Biology Home
شــــــــــــــهــــدای هــــــــــــــســـتــه ایـــــــــــــ
مثبت گرا
تک آندروید
امروز
دانستنی / سرگرمی / دانلود
°°FoReVEr••
مطلع الفجر
سنگر بندگی
تعصبی ام به نام علی .ع.
تنهایی.......
دلـــــــشــــــــکســـــته
عاشقانه
nilo
هر چی هر چی
vida
دلمه پیچ, دستگاه دلمه پیچ Dolmer
هسته گیر آلبالو
آرایشگری و زیبایی و بهداشت پوست
عکس های جالب و متحرک
مرکز استثنایی متوسطه حرفه ای تلاشگران بیرجند
دیجی بازار
نمونه سوالات متوسطه و پیش دانشگاهی و کارشناسی ارشد
bakhtiyari20
زنگ تفریح
گلچین اینترنتی
روستای اصفهانکلاته
پایه عکاسی مونوپاد و ریموت شاتر بلوتوث
سرور
عاطفانه

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان


























































































» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب