سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر کس را سر انجامى است ، شیرین و یا تلخکامى است . [نهج البلاغه]
بشنو این نی چون حکایت می کند
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» ازدواج وزیر انگلیسی با همجنس خود!

وزیر مشاور امور خارجی انگلیس در اقدامی عجیب ازدواج همجنسگرایانه خود را به ثبت رساند.
                          

به نقل از نشریه دیلی میل، کریس برایانت، وزیر مشاور امور خارجی انگلیس با یک منشی کارمند در یک از شرکت ها ازدواج همجنسگرایانه کرد. این مقام ارشد دولتی انگلستان به طور رسمی در داخل پارلمان این کشور ازدواج خود را به ثبت رسانده است.

کریس برایانت از حزب کارگر که خود قبلا روحانی مسیحی بوده است در سالن غذاخوری پارلمان این کشور و با اجازه از رئیس پارلمان مراسم ازدواج خود را برقرار کرده است.

در بیانیه ای که از سوی این زوج همجنس باز صادر شده، از رئیس پارلمان و رهبر حزب کارگر تشکر شده است. همچنین در این بیانیه آمدنه است که ما حتی در خیال خود فکر نمی کردیم که روزی بتوانیم با یکدیگر ازدواج کنیم.

گفتنی است کریس بریانت پیشتاز تلاشی جنجالی برای تامین مالی حمایت از همجنس گرایی در کشورهای مخالف بوده است.

چندی پیش پایگاه اینترنتی "ساندی تایمز" با اعلام این خبر افزود: نمایندگی های سیاسی انگلیس در کشورهایی همچون جامائیکا و نیجریه که اقدامات همجنس بازان در این کشورها به ترتیب مجازات زندان بلندمدت و مرگ را در پی دارد، تشویق شده اند که با تامین مالی تجمعات همجنس بازان و چالش های قانونی مطروحه از سوی فعالان محلی، از گسترش گرایشات همجنس گرایانه، حمایت کنند.

اجرای این هجوم فرهنگی که بر آن نام "دیپلماسی صورتی" گذاشته‌اند به غیر از کشورهای مشترک المنافع، شرق اروپا را نیز که در آن گروه‌های منحرف همجنس بازان هدف انتقادات گسترده مسیحیان معتقد و گروه های مذهبی قرار می گیرند، در بر می گیرد.

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سعید عبدلی ( دوشنبه 89/6/29 :: ساعت 1:53 عصر )
»» وای به روزی که بگندد نمک!!!

اسقف اعظم "آنگلیکان" انگلیس گفت: باید محدودیت‌ها‌‌ی ازدواج همجنس‌بازان در کلیسا برداشته شود چون زن و شوهرها دارای حق انتخاب بین ازدواج مدنی و مذهبی هستند، همجنس گرایان نباید ازاین حق محروم شوند.

به گزارش از روزنامه انگلیسی "دیلی تلگراف"، این اصلاحیه به زوج های همجنس باز اجازه خواهد داد که در کلیسا ازدواج کنند.

گروهی از روحاینون ارشد، درنامه ای به روزنامه تایمز نوشتند: زن و شوهرها دارای حق انتخاب بین ازدواج مدنی و مذهبی هستند درحالی که همجنس گرایان ازاین حق محرومند، و این امر منجر به گرفتن مهمترین حق افراد در برگزاری مهمترین وعده زندگی آنان (ازدواج) است.

این اصلاحیه موجب ایجاد فشار در کلیساهای مذهبی برای گرفتن آزادی‌های بیشتر در برخی روابط جنسی خواهد شد. کلیسای انگلستان همچنان در صدد حفظ حق ممنوعیت رسمی ازدواج همجنس‌بازان است، اما در صورت برداشته شدن منع قانونی، این موضوع توسط برخی از روحانیون نادیده گرفته خواهد شد. کلیسای آنگلیکان که سومین کلیسای مسیحیان جهان است بدلیل ازدواج اسقفهای همجنس‌گرا در آستانه از هم پاشیدن قرار گرفته است.

نزاع بین دو جناح لیبرال و محافظه‌کار کلیسای انگلیس با ازدواج دو اسقف همجنس باز عضو این کلیسا بالا گرفت. این دو، نخستین زوج همجنس گرای کلیسای انگلیس هستند. پلیس انگلیس پس از اینکه "جین رابینسون" اسقف با "مارک اندرو" دوست و همکارش در ایالت نیوهمپشایر آمریکا ازدواج کرد، کار سختی را برای محافظت از این دو عهده‌دار شد.

این در حالی است که تاریخ ازدواج این دو نفر که نخستین ازدواج همجنس گرایان در کلیسای این کشور است به دلیل احتمال حمله، نامعلوم بود.

اگرچه رابینسون پس از رسمی شدن ازدواجش با دوست خود، بدون ابراز پشیمانی گفت از این کار خود شرمنده نیست اما اقدام وی ضربه سنگینی برای کلیسای انگلیکان است.

اکنون کلیسای دولتی انگلیس در مواجه با نخستین ازدواج رسمی همجنس گرایانه یک اسقف در آستانه دو پارگی قرار گرفته است.

رابینسون با حضور در نیوهمپشایر حتی با طرفداری از باراک اوباما خواستار توجه بیشتر دولت آمریکا به همجنس گرایان شد و به‌عنوان یک واعظ سخنور، پیگیری امور همجنس گرایان را برنامه اصلی ماموریت خود نامید.

وی سال گذشته در روزنامه "تایمز" نوشت: کلیسای انگلیس بدون کشیش‌های همجنس گرا بسته می‌شود.

در پاسخ به این سخنان و حمایت از رابینسون نیز دو کشیش همجنس باز دیگر این کلیسا روز یکشنبه گذشته رسما در قدیمی‌ترین کلیسای لندن ازدواج کردند.

با این حال هزاران تن از مخالفان این اقدام بیشرمانه روحانیون مسیحی، کلیسای انگلیس و آمریکا را زیر سوال برده و آنان را به باد انتقاد گرفتند.

همچنین کلیساهای دیگر کشورها مانند کلیسای ملی آفریقا رابینسون را فاقد صلاحیت برای مقام اسقفی دانستند. بدنبال آن او از تمام کشورهای جهان نامه‌های تنفرآمیز مسیحیان را دریافت کرد.

کلیسای انگلیکان برای نخستین بار نیست که شکاف و دو دستگی را تجربه می‌کند. این جریان از قرن گذشته و از کلیسای آمریکا به این کشور راه یافته و در وقوع آن مسیر اشراف سالاری موجود در این کلیسا نیز بی‌تاثیر نبوده است.

در قرن 19و در جریان جنگ‌های داخلی اروپا، در حالیکه این موضوع موجب شکاف در کلیساهای دیگر شد، کلیسای انگلیس به‌عنوان تنها کلیسای پروتستان رای به ممنوعیت برده‌داری داد. با این حال اعضایی از کلیسای آنگلیکان که مخالف این تصمیم بودند جناحی را تشکیل دادند که در دهه 70میلادی به طرفداری از جنبش‌های مردمی پرداخت. نخستین اقدام این کلیسا جانبداری از حق زنان در انتخاب به مقام اسقفی بود که در سال 1989عملی شد. با بدعت‌های دیگری که در کلیسای آمریکا صورت گرفت راه برای برداشتن موانع هموار شد. پس از سمینار اسقف‌ها موسوم به "لمبت" در آمریکا دیگر همجنس گرا بودن یک تابو نبود.

کلیسا زندگی همجنس بازان را بصورت قانونی تایید کرد. جریانی که در کلیسای انگلیکان و با پیروی از کلیسای آمریکا آغاز شد، امروز شدیدتر شده است. در سالهای اخیر این کلیسا برای همسویی با کلیسای آمریکا نهایت تلاش خود را به کار گرفته است.

امروز ازدواج یک اسقف از این کلیسا با همجنس خود نه تنها غیرقانونی نیست بلکه باید از آن دفاع هم کرد و این با تفکرات محافظه کارانه کلیسای دولتی انگلیس در تناقض است.

تمایلات لیبرال در کلیسای انگلیس که با ازدواج رسمی رابینسون شدت بیشتری یافته این کلیسای دولتی را در آستانه دوپارگی قرار داده و گمان می رود با ادامه این روند انگلیس نیز به سرنوشت آمریکا دچار شود.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سعید عبدلی ( دوشنبه 89/6/29 :: ساعت 1:45 عصر )
»» کودک آزاری جنسی گریبان پاپ را هم گرفت !!!!!!!!

یک وکیل آمریکایی پیگیر پرونده کودکان قربانی آزار جنسی کشیشان کلیسای کاتولیک با متهم کردن "جوزف راتزینگر" به اعمال نفوذ در حمایت از یک کشیش کودک آزار پیش از پاپ شدن، از اقدامات قضایی برای اخذ شهادت پاپ بندیکت شانزدهم در صحن دادگاه خبر داد.

واتیکان مرکز جهانی کلیسای کاتولیک و مقر پاپ رهبر این شاخه دینی از مسیحیت که سال های زیادی است بحران گرفتاری و رسوایی کودک آزاری کشیشان کلیساهای خود در کشورهای مختلف جهان را تجربه می کند هنوز مشکلاتی در این زمینه پیش رو دارد.

"لارپوبلیکا" یکی از پرشمارگان ترین روزنامه های ایتالیایی به نقل از "جف اندرسون" وکیل 62 ساله آمریکایی پیگیر احقاق حقوق قربانیان سوءاستفاده جنسی کشیشان، نوشت : پاپ بندیکت شانزدهم رهبر مذهبی کاتولیک ها را به دادگاه می کشانیم.

لارپوبلیکا، روز چهارشنبه با ذکراینکه جف اندرسون از سال ها پیش تاکنون با موارد سوء استفاده کشیش ها از کودکان در آمریکا مبارزه می کند، گزارش داد "این وکیل آمریکایی اسنادی را کشف کرده است که نشان می دهد "جوزف راتزینگر" (پاپ) قبل از پاپ شدن، از کشیشی که از 200 کودک ناشنوا سوء استفاده جنسی کرده بود، دفاع کرده و بجای عزل او را را به مکان دیگری منتقل کرده است".

روزنامه به نقل از اندرسون ادامه داد: این مورد مستقیما به واتیکان می رسد. امید و یقین دارم که می توان پاپ را برای شهادت به دادگاه بکشانم.

این روزنامه ایتالیایی سپس می نویسد: تلفن های دفتر این وکیل آمریکایی بی وقفه زنگ می زنند و هر دو هفته یک مورد جدید کودک آزاری کشیش ها به او سپرده می شود. در آمریکا یک ششم کودکان مرتبط با این مراکز مورد سوء استفاده قرار گرفته اند.

لارپوبلیکا، افزود: این وکیل عقیده دارد که باید از تمام توان برای متوقف کردن این وحشت استفاده کرد و برای این کار باید تا واتیکان نیز رفت، زیرا مکانیزم کشف شده ما را به آنجا می برد.

این روزنامه ایتالیایی با اشاره به اعلام نشریه آمریکایی واشنگتن پست مبنی بر اینکه "با وکلای واتیکان در خصوص انتقال پرونده کودک آزاری کشیش ها به دادگاه عالی قضایی صحبت شده است"، نوشت: واتیکان یک کشور خارجی تلقی می شود و کشیش ها نیز وابسته به این کشور محسوب می شوند و این موضوع خود نشان می دهد مقر پاپ دستور جابجایی ها و انتقال کشیش ها را صادر می کند.

وکیل آمریکایی در بخش دیگری از گفت وگوی خود به روزنامه ایتالیایی، گفت: عقیده دارد انتقال کشیش ها - کودک آزار - از مکانی به مکان دیگر به دستور واتیکان صورت می گیرد؛ در حالیکه به عقیده این مرکز این کار به عهده اسقف ها است و اینکه کشیش ها وابسته به اسقف ها هستند.

وی گفت: اگر بتوانیم پاپ را برای شهادت به داگاه بکشانیم از او خواهیم پرسید چرا اجازه چنین کاری را داده است؟ چرا وقتی اسقف آلمان بود اجازه جابجایی کشیش کودک آزار را داد؟ چرا وقتی کاردینال در رم شد چنین اجازه ای را داد و چرا هنوز اجازه آن را می دهد؟

بسیاری از کارشناسان ریشه اصلی گسترش این ناهنجاری های اخلاقی بین خدمتگزاران کلیسای کاتولیک را ممنوعیت ازدواج کشیش ها یا قانون "سولیبات "zoelibat" می دانند که دارای ریشه لاتین Coelibatus به معنای کسی است که نباید ازدواج کند.

کلیسای کاتولیک در سال 1139میلادی بطور قطعی تصمیم گرفت که کشیش ها دیگر اجازه ندارند ازدواج کنند. قبل از آن کشیش های متاهل در کلیسای کاتولیک فعالیت داشتند. در دوره ای از فعالیت کلیسای کاتولیک, پست کشیشی تنها به فرزندان انتقال می یافت و سرمایه های کشیش ها نیز به فرزندان داده می شد. پاپ گریگور هفتم در مخالفت با این سنت همیشگی، در سال 1074میلادی دستور منع ازدواج کشیش ها را صادر کرد. از سوی دیگر از لحاظ مذهبی گفته می شود که دلیل ممنوعیت ازدواج کشیش ها به این خاطر است که آنان باید تمامی زندگی خود را وقف خدا و مردم نمایند و برای همین نباید ازدواج کنند.

منتقدان که بسیاری از آنان کاتولیک و حتی اسقف نیز هستند معتقدند این امر بدعت بدون ریشه ای است که سبب می شود افزون بر شیوع آزار جنسی در مدارس کاتولیکی ناهنجاری های اخلاقی بین خدمتگزاران این کلیسا هر روز بیشتر گسترش یابد هر چند اخبار آن کمتر منتشر می شود و در بسیاری از موارد نفوذ حقوقی و توان مالی کلیسا مانع رسیدگی به آن می شود و قربانیان نیز مجبور به سکوت می شوند.

در تازه ترین موارد از این وقایع افزون بر کشور ایرلند، چند هفته پیش نیز افشای چند مورد گسترده آزار جنسی کودکان در مدارس مذهبی آلمان و اتریش، سبب شد کلیسای کاتولیک این کشورها بزرگترین بحران چند ساله گذشته خود را تجربه کند.

هر چند تکرار چنین وقایعی از فساد اخلاقی در کلیسای کاتولیک کشورهای مختلف جهان بویژه غرب دیگر دور از انتظار نیست اما فساد اخلاقی در کلیسای بوستون آمریکا بزرگترین بحران کلیسای جهانی کاتولیک پس از وقایع و کشتارهای دوران تفتیش عقاید قرون وسطی توسط این کلیسا است.

در رسوایی اخلاقی کلیسای کاتولیک بوستون آمریکا دهها مورد آزار جنسی کودکان توسط کشیشان برجسته که توسط مقامات ارشد محلی کلیسای کاتولیک مخفی مانده بود فاش شد و این مقامات را واداشت افزون بر خلع مسئولیت متهمان، برای جلوگیری از پیگرد قضایی میلیونها دلار خسارت به قربانیان بپردازند.

بسیاری از کارشناسان مسائل اجتماعی عقیده دارند ریشه انحرافات اخلاقی در قید و بندهایی است که "سن پیترو" مقر پاپ و مرکز جهانی کلیسای کاتولیک ابداع کرده که مغایر نیازهای طبیعی یک انسان است.

کلیسای کاتولیک با پشتیبانی از این دیدگاه که کشیشان و حتی گروهی از راهبه ها باید بگونه کامل خود را وقف خدمت به خداوند و حضرت عیسی (ع) کنند آنان را ازدواج و تشکیل خانواده منع کرده و با متخلفان نیز بگونه ای جدی و تنبیهی برخورد می کند تا مجبور به طلاق یا ترک کشیشی و راهبه گری شوند.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سعید عبدلی ( دوشنبه 89/6/29 :: ساعت 1:36 عصر )
»» مذهب سازی ، یهود و جوانان ( قسمت دوم )

آدم وقتی در دام ابلیس هایی که طراح و مدیران اجرایی احکام شیطان پرستی اند قرار می گیرد ، به مثابه مواد خامی خواهد بود که هر شکلی را اراده کنند ، از او می سازند.
پروتکلهای دانشوران صهیونیسم جهت دادن به فکر و اندیشه مردم غیر یهودی را به کمک سخن پردازی و تئوریهای وسوسه انگیز ، کار متخصصان و مدیران یهودی می داند.
آنان آنچنان به تبدیل آدمها می پردازند که بسیاری از افراد از اینکه موجود دیگری شده اند که خودشان نیستند ، خبر دار نمی شوند.
حتی آنانی که فکر می کنند مدیر و طراح و برنامه ریز حداقل بخشی از شیطان پرستها هستند ، تنها عاملی ناچیز و بی مقدارند که کورکورانه در خدمت ابلیس بزرگ قرار گرفته اند.

7. راهی که برای شیطان پرست ترسیم می کنند معجونی است که هر آدم گرفتاری را به وحشی گری و نفرت سوق می دهد. اولا راه نیست ، کوره راه است. مسیری است که به هیچ جا راه ندارد. بن بست است. رسما اعلام می کنند ما به مقصد نمی رسیم. برای شیطان پرست تفهیم می کنند جاده ای که در آن قرار دارد پر از خط کشی های در هم و بر هم است. و او در یافتن راه خروج تا سر حد جنون و دیوانگی پیش می رود و سر انجام مطمئن می شود راه بازگشتی وجود ندارد.

8. احیاء اخلاق مصیبت بار قوم لوط امروز از طریق گروههای شیطان پرست و وابسطه به آن ترویج می شود. پیشرفت هم جنس خواهی باور کردنی نیست. حمایت مقامات ارشد کلیسای انگلیس ، پارلمان اتحادیه اروپایی ، انجمن اطلاعات جنسی و انجمن آموزش و پرورش ایالات متحده ... ننگ آور است.
امروز دیگر صلیب های وارونه ، ستاره پنج پر ، خفاش ، صورتهای نقاشی شده ، ماسک های حیوانات درنده ی شاخ دار ، برهنه پوشی ... تنها نشانه ها و سمبل های شیطان پرستی نیست. عمده ترین نشانه شیطان پرستی را در تجاوز و قتل به ویژه در تجاوز به کودکان و نوجوانان به همراه قتل آنان باید دید. مدتی پیش روزنامه های آمریکا نوشتند جمعی شیطان پرست دستگیر شدند که نوجوانان و حتی کودکان را وحشیانه مورد تجاوز قرار داده و با ساتور تکه تکه می کرده اند. استفاده افراطی از مشروبات الکلی ، مواد مخدر ، قرص های روان گردان و انرژی زا ، استفاده و استعمال آلات مصنوعی ، خوردن و آشامیدن ادرار و مدفوع ... معجونی از بیماری های روحی ، روانی و جسمی بخصوص بیماری های عفونی و ایدز را برای شیطان پرست ها به ارمغان آورده است. ایدز شایع ترین بیماری نزد شیطان پرستان است. و 75 در صد عامل آلودگی شش هزار نفری که روزانه مبتلا به این درد بی درمان می شوند انتقال از طریق تماس جنسی است.

9. توصیه ای که شیطان پرست ها ناگزیر به انجام آنند. شنیدن آهنگ های تند همراه با خشونت است. که وحشت و نفرت را با خود دارد. آنان موظفند همیشه خشم و نفرت خود را نسبت به مسیح و سایر مقدسات اعلام کنند. خود را بی خانمانی بیابانگرد بپندارند که از عشق و محبت متنفرند. آنان خوانندگان بسیار خشنی ، که در صدایشان می توان غرش حیوانات وحشی را شنید ، سمبل قدرت شیطان پرستی می دانند. که کمبود و نیاز خود را با خشونت زیاد رفع می کنند. اهانت به ادیان به عنوان آزادی بیان در تصنیف های خوانندگان شیطان پرست ترویج و تبلیغ می شود. اکنون موسیقی بی ریشه جاز که از موسیقی Yidish یهودیان گرفته شده در همه زوایای ذهن جوان آمریکایی و ... رخنه کرده ، به طوری که مایکل جکسون یهودی را از تمام مقدسین کلیسا بر تر می دانند. روزی گروه بیتل ها از سر مزاح اعلام کرده بود که از خدا نیز معروف تر است و امروز گروه های موسیقی شیطان پرست عملا پرچم جنگ با خدا را بر افراشته اند.
10. دوست جوان من بداند:
بنیانگزار فرقه شیطان پرستی یک یهودی از خاندان لوی به نام آنتوان لوی است و در کلیسای شیطان آنتوان لوی ، مناسک جنسی جایگاه خاصی دارد. همان رقص ها و کار های جنسی که به وسیله فرانکسیست ها ، به طور مخفی انجام می شد ، امروز از طریق گروه های شیطان پرست مثل متالیکا در سطح عموم رواج داده می شود.

صنعت سکس و بازرگانی تن که در ردیف سود آورترین تجارت های جهان است به همراه صنایع مشروب سازی ، قاچاق مواد مخدر ، قمار و صنعت سینما در انحصار یهود است.

شبکه وسیعی از کلوبهای شبانه و فاحشه خانه ها توسط ویلیام ساموئل رزنبرگ ، مشهور به بیلی رز ، که از یهودیان مهاجر به آمریکا است ، تاسیس شد.

غول صنایع مشروب سازی ، یهودی مهاجر ، ساموئل برنفمن است. که امروزه دفتر مرکزی کمپانی مشروبات الکلی برونفمن ها ، به نام سیگرام در نیویورک است و در 120 کشور جهان شعبه دارد و فروش سالانه آن بیش از یک میلیارد دلار است.
سلطان دنیای پنهان شخصی است یهودی ، به نام روچیلد ، که بزرگترین امپراطوری قمار را در ایالات متحده ایجاد کرد او در قاچاق مشروبات الکلی و مواد مخدر ، سرمایه گزاری عظیمی نمود.
اولین فیلم تاریخ سینما که در آن حریم اخلاق شکسته شد ، ماه آبی است نام دارد که توسط یک یهودی به نام اتوپرمینگر بسال 1953 کارگردانی شد و برای اولین بار واژه هایی مانند ، آبستن و باکره را بکاربرد.
سه سال بعد همین کارگردان یهودی فیلم مردی با دست های طلایی را عرضه کرد و یک تابوی اخلاقی دیگر را شکست. او برای اولین بار به نمایش اعتیاد به هرویین پرداخت.
پرمینگر در فیلم بعدی اش که در سال 1959 ساخته شد برای نخستین مرتبه ، صحنه تجاوز جنسی را به نمایش درآورد.
انسانیت زدایی ، هدف اصلی همه فیلم های این کارگردان یهودی بوده است.
و اینک شیطان پرستی با اسطوره سازی و با ارائه مطالب گمراه کننده و پورنوگرافیک سعی در تحقیر جوانان و برده داری نوین دارد.




نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سعید عبدلی ( سه شنبه 89/6/23 :: ساعت 10:28 صبح )
»» مذهب سازی ، یهود و جوانان ( قسمت اول )

سران یهودی دنیا عزم جدی بر نابودی هر عقیده ای دارند ، آنان تمامی اصول و تئوریها را بهم می ریزند ، نظامها و حاکمیت ها را لرزان می سازند ، خانواده ها را ویران و نقش مدیریتی پدرها و مادرها را لگدمال می کنند .
آنان تصمیم گرفته اند که به هیچ کس اجازه اظهار وجود ندهند ، رسما اعلام می کنند همه باید تحت اداره یهود باشند ، همه باید به شنیدن صدای آنان عادت کنند . همه چیز را آنگونه که خود می پسندند ، می خواهند .
جوانان را در دنیایی از خیالات و اوهام شاعرانه گرفتار می سازند و به وقت استیصال و سر خوردگی لحظه ای که جوان به هر چیزی چنگ می زند تا خود را از مهلکه نجات دهد ، مذهب جعلی ای که سران یهودی از پیش طراحی کرده اند در اختیار او می گذارند .

بر این اساس می گوییم :
1.
شیطان پرستی مذهبی است ساختگی که توسط سران یهودی ای که مدیریت افکار و اندیشه ها را در انحصار خود می پندارند بوجود آمده است .
یهود با صرف مبالغ هنگفت و با خدمت گرفتن هنرپیشگان ، خوانندگان ، نوازندگان ، انتشار سی دی های آموزشی ، مجلات ، روزنامه ها و کاباره ها ... در صدد پر کردن خلاء روحی و معنوی جوانان
غرب و به تبع جوانان شرق برآمده است .
تا جایی که بگفته رئیس بیمارستان نوجوانان نیویورک ، شیطان پرستی یکی از شایع ترین تهدیداتی است که در مقابل بچه های امروز قرار گرفته است .
پر واضح است وقتی کلیسا نتواند در مقابل خواسته های معنوی جوانان الگوی مناسبی ارائه دهد ، آنانی که خود را گرگ می خوانند هدایت گله های گوسفند را بعهده خواهند گرفت .
و کیست که متوجه استخوانهای شکسته کلیسا نشده باشد .
رئیس بخش تحقیقات سری پلیس ایالات متحده می گوید : می توانید مرگ را در بیشتر کلیسا ها لمس کنید ، چیزی برای ادامه حیات وجود ندارد .
2.
شیطان پرستی دنیایی را ترسیم می کند که هیچ روزنه امیدی برای آن متصور نیست . به همین جهت شیطان پرستی را جهان تاریک نیز میگویند.
3.شیطان پرستی آنگونه که خود می گوید حقیقتی را جستجو می کند که در این جهان یافت نمی شود . خود کشی که از موارد رایج این آیین است ، توجیهی اینگونه دارد : اگر بپرسی چرا خودت را می کشی ؟ می گوید می خواهم به حقیقت برسم و حقیقت در این دنیا به دست نمی آید .
پیامبر عزیز اسلام (ص) عبارتی دارد که می فرمایند : در آخر الزمان ، دنباله روها از نابخردان پیروی می کنند .
مذهب سازان عصر جدید بسیار زیرک هستند . آنان به این حقیقت رسیده اند که همیشه گروهی در دنیا وجود دارند که از هیچ گونه استقلال فکری برخوردار نیستند و متاسفانه این گروه کمتر به خردمندان تمایل دارند ، بلکه میل بیشترشان به کسانی است که هوی و هوس را سر لوحه کار خود قرار داده اند . پروتکل های دانشوران یهود به صراحت به تربیت و آموزش افراد اشاره دارد ، می گوید : تا زمانی که افراد جوامع مختلف مطابق الگو و انگاره های تربیتی ما دوباره تربیت نشوند ، نمی توانیم برنامه هایمان را در این گونه جوامع مطابق با روشی کلی و یکسان پیاده کنیم . اما اگر برنامه ها را محتاطانه و توام با آموزش آغاز کنیم می توانیم در کمتر از یک دهه منش و خلق و خوی سر سخت ترین افراد را تغییر داده و آنها را مانند افرادی که از پیش مطیع ساخته ایم به زیر سلطه خویش در آوریم .
4. به شیطان پرست تفهیم می کنند که دنیای شیطان پرستی زندگی در میان لجن است و هیچ وقت نمی شود در لجن زندگی کرد و به لجن آلوده نشد و هیچ چاره ای برای پاک شدن نیست جر مردن و رهایی از این دنیا .
5. به شیطان پرست می فهمانند زندگی در این دنیا بر پایه دروغ است و همه باورهای مردم بر پایه همین دروغ شکل گرفته است ، همه عادت کرده اند دروغ بگویند ، لذا اگر حرف راست هم بزنید کسی آن را باور نمی کند .
6. شیطان پرستی آیینی است که همه چیز را منفی ارائه می دهد . آدم شیطان پرست عمر شب را بلند می داند . او حتی خورشید را مانع از تابش نور می پندارد . آنان همه چیز را منفی می خواهند ، اگر به باغ سیب بروند همه سیب ها را کال می بینند و اگر به تئاتر بروند همه بازیگر ها را لال می پندارند. به شیطان پرست می گویند چشمهایت را باز کن ، فقط ببین . مغزت را ببند ، فکر نکن . نقش تو ، نقش تماشا چی تئاتر در این دنیاست .



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سعید عبدلی ( سه شنبه 89/6/23 :: ساعت 10:27 صبح )
»» حاکمیت شیعه ، چالش یهود (قسمت دوم)

سخنرانی علی خلیل اسماعیل در محفل صمیمی هیئت خاتم الانبیاء
10) دوستان صمیمی من ، از کلیدی ترین عقائد شیعه که هیچ شکی در آن نیست ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف است ، و لو اینکه یک روز از عمر زمین باقی مانده باشد . قطعا ظهور امام علیه السلام زمینی است ، همین زمینی که ما بر آن زندگی می کنیم .
11) خشن نشان دادن ظهور امام از حقه های یهود است . اصلا راز غیبت امام به خاطر عوامل یهودی دستگاه حکومتی غاصب بوده است .
12) کلمه ی غیبت از رازآلودترین کلمات است که متاسفانه گاهی راز حقیقی این کلمه نادیده گرفته شده است . خون ریزی و حاکمیت تحمیلی نیاز به این همه زمان ندارد . راز غیبت را در آگاهی جستجو کنید .
13) آن ظهور کبری که آن را ظهور دانائی می نامم ، نیازمند ظهور صغری است که من آن را نهضت آگاهی بخش می خوانم . لذا بسط و گسترش مباحث معنوی و مهدوی بویژه در بین جوانان از جمله راز های کلمه ی غیبت است . آنچه یهود را متزلزل می سازد بمب ، خمپاره ، موشک ، هواپیما و ... نیست . در عین اینکه اینها مهم و وظیفه ی حاکمیت شیعه ساخت و تهیه و نگهداری پیشرفته ترین سلاح های جنگی است .
14) باید دانست حاکمیت امام زمان علیه السلام برای محل خاصی نیست ، امام تصمیم ندارد حاکمیتی محلی تشکیل دهد . لذا آن آگاهی که باعث خشم یهود است ، آگاهی جهانی است . شیعه و غیر شیعه باید در حدی از آگاهی معقول قرار گیرند .
15) کتابی به نام خاورمیانه جدید از شیمون پرز نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی منتشر شده است که به تاثیر انقلاب اسلامی در میان ملت های مسلمان اعتراف می کند ، او می گوید : خط مشترکی که منطقه خاورمیانه و منافع قدرت های بزرگ را در این منطقه تهدید می کند ، رشد اسلام گرایی و آرزوی ملی های مسلمان منطقه برای تشکیل حکومتی بر پایه باور های دینی و اسلامی است . در بیان شیمون پرز حقه ای نهفته است . او می خواهد الغاء کند که صدای انقلاب اسلامی و ظهور صغرا و نهضت آگاهی بخشی به اروپا و آمریکا نرسیده است .
16) انقلاب فقیران آگاه و سخنان ژاک شیراک بعد از 19 روز از عدالت خواهی مردم در شهر های فرانسه نکات قابل توجهی داشت . شیراک بنابر آنچه که بی بی سی گزارش کرده است ، عدالتخواهی فرانسه را بحران معنا می نامد . 19 روز نا آرامی گسترده ، میلیارد ها یورو خسارت ، هزار ها اتومبیل و خانه دست خوش حریق ، هزاران مامور امنیتی حیران و سرگردان ، بازداشت های گسترده ، صد ها و صد ها خبرگزاری و خبرنگار شوکه شده چیزی که در دنیا منتشر می شود این است که در فرانسه بحران معنا وجود دارد ، شیراک از کشف حجاب ضخیم نیم قرنی چیزی نگفت . پر واضح است که کشف پوشش دروغین حداقل نیم قرنی بر بی عدالتی و مهد تمدن نشان دادن فرانسه ، طوری که کمتر کسی گمان به وجود فقیری در آن داشت ، کاری نبود که از رسانی های تحت سلطه یهود بر آید ، نیم قرن پوشش کاذب در مدت 19 شب قیام فقیران بر آب شد . شیراک گفت که باید با سم مهلک تبعیض نژادی علیه اقلیت های قومی مبارزه شود . اما شیراک نیز از حقه ای بزرگ استفاده کرد . او نگفت که مردم فقیر به حدی از آگاهی رسیده اند که می توانند در مدت بسیار کوتاه تمامی تبلیغات دروغین نیم قرنی را نقش بر آب کنند . شیراک نگفت این آگاهی از کجا نشآت گرفته است ، متاسفانه تحلیلگران مرعوب هم چیزی برای گفتن نیافتند .
17) شک ندارم که این سخن واین برگر وزیر سابق دفاع آمریکا ، که گفت : انقلاب اسلامی مردم جهان را به یاد این گفته ی مسیح علیه السلام انداخت که زندگی انسان در آب و نان خلاصه نمی شود ، در دلهای مردم و در باطن آنان نفوذ کرده است .
18) نمونه های زیادی از آگاهی معقول در رفتار و اندیشه مردان و زنان غربی یافت می شود . راشل کوری و ادواردو آنیلی و هزاران هزار نفری که گمنام فریاد عدالت خواهی آگاهانه سر می دهند ، از این خیل اند .
19) همه ، مخصوصا دوستان جوان من بدانند که : صهیونیست ها آمریکا را سرزمین خود می دانند . نفوذ در جایی که یهود بیشترین کار را انجام داده است ، چیزی جز فضل و عنایت پروردگار نیست ، تسخیر باطن مردم آمریکا ، آن هم قشر نوجوان و جوان است که خشم یهود را سبب شده است .
20) و اما در ایران متاسفانه تفکر یهودیگری ناآگاهانه در بعضی از روشنفکران و بعضا مسئولان فکری و فرهنگی که البته نمی توان برای تعدادی آگاهی را در نظر نگرفت ، بعلاوه کنجکاوی هایی که از باب الانسان حریص علی ما منع منه که در بعضی از بزرگتر ها صورت می گیرد و به جوان ها و نوجوان ها هم سرایت می کند ، دست به دست هم داده و ما بعضا شاهد از دست دادن صفا و صمیمیت دوستانمان هستیم . ولی در ارائه ی این ناپاکی و در بیان این زشتی نیز با حقه ای کثیف روبرو هستیم . و آن حقه این است که آمار زشتی جوانان ما را بزرگ جلوه می دهند و در مقابل زیبایی های معنوی جوانان پاک سرشت ما را که هر کدامشان چند ده برابر ارزش و اعتبار دارند را ناچیز و یا بطور کلی نادیده می گیرند . آنان تصمیم دارند از این شیوه برای خسته کردن ما و در نتیجه تسلیم شدن در مقابل خواسته های شرم آورشان استفاده کنند . من کمتر دیدم کسی متوجه این حقه ی رذیلانه و مزورانه باشد .
21) اگر کسی در دور دست پاکی پیشه کند ، شیطان نعره می زند . و اگر در نزدیکی شیطان گروهی به معنویات روی آورند ضجه ی شیطان شنیدنی است . بعضی که می خواهند غرب را برای ما معرفی کنند ، از زشتی های آن آمار می دهند ، زشتی های غرب پیروزی ما نیست ، نشانگر تلاش یهود است ، هر چه قدر معنویات در غرب و در جوانان و خانواده های غربی بیشتر شود ، سقوط یهود نزدیکتر می شود . روی آوردن به پاکی و طهارت روح ، چالشی بس بزرگ است که یهود بواسطه ی انقلاب اسلامی در ایران گرفتار آن شده است . منتهی ما بخاطر نداشتن امکانات تبلیغاتی گسترده ، عدم آموزش صحیح در امر ارتباطات ، بکار نبردن زبان های خارجی ، برخلاف سخن باطل آنها که در مدت بسیار کوتاه چند ساعته که به ما می رسد ، سال های زیادی طول می کشد تا اندیشه و تفکر معنوی ما به آنان برسد . ولی همانطور که گفته اند ، خورشید پشت ابر نمی ماند ، امروز بشر نظاره گر طلوع خورشید فروزان انقلاب اسلامی در سرزمین غرب است .
22) دوستان خوب من هیچ می دانید طی چند سال اخیر تلاش برای به انحراف کشاندن مردم در غرب و به تبع در شرق دو برابر شده است ؟ آیا می دانید 91 در صد برنامه های کمدی ، 87 در صد درام ها ، 73 در صد مجله های خبری و 41 در صد نمایش های واقعی حاوی مطالب مستهجن جنسی است ؟ آیا می دانید چه گروهی به رشد نیمه خانواده ها تحریک می کند ؟ آیا می دانید چه تفکری تنفر از جنس مخالف را بطور فزاینده ای در این چند سال اخیر رواج داده است ؟ آیا می دانید چرا هم جنس گرائی ارزش قلمداد شده است ؟ آیا می دانید اداره دختر های تلفنی با چه کسی است ؟ می دانید چه سازمان ها و گروه هایی به ربودن دختر بچه ها و پسر بچه های عمدتا فقیر می پردازند ؟ و آیا می دانید عاقبت این بچه ها به کجا می انجامد ؟ آیا می دانید فاحشه خانه هایی که با استفاده از مردان فاسد به زنان سرویس می دهد از آن کیست ؟ چرا زنان خانه دار با گستاخی به خیانت به همسرانشان تشویق می شوند ؟ چه باند و فرقه ای شیشه ، تینا ، نازی کراک ، مث را به دست جوانان می دهد ؟ آنقدر فعالیت های علنی و آشکاری وجود دارد که بخاطر حجب و حیاء از گفته ی آنان معذورم ، شما به درستی عوامل و دست اندرکاران و علت این همه تلاش را می دانید .
23) در میان این همه تلاش رسوا ، توجه شما را به آماری از رادیو فردا جلب می کنم که با اشاره به مقاله ی آقای دیوید بروکس در نیویورک تایمز ، می گوید :
الف) جوانان آمریکایی نسبت به رابطه جنسی محافظه کارتر شده اند .
ب) آمار حاملگی نوجوانان زیر 18 سال در 15 سال گذشته یک سوم کتهش یافته است .
پ) سقط جنین نوجوانان زیر 18 سال در 15 سال گذشته یک سوم کاهش یافته است .
ت) دختران زیر 18 سال 32 در صد کمتر از سلبق ، بچه دار می شوند .
ث) نوجوانان آمریکایی برای تجربه جنسی ، سال های بیشتری صبر می کنند .
ج) در صد نوجوانان 15 ساله ای که تجربه جنسی داشته اند به طرز قابل ملاحظه ای پایین آمده است .
چ) از شمار شرکای جنسی نوجوانان کم شده است .
ح) 50 در صد از دانش آموزان دبیرستان ها خود را باکره معرفی کرده اند ، 20 در صد بیشتر از 15 سال پیش .
خ) بروکس در نیویورک تایمز ادامه می دهد : شمار نوجوانانی که رابطه سکسی آزادانه و بدون عشق جدی را غلط می دانند بیشتر شده است و شمار آنهایی که باور دارند تا رسیدن به سنین بزرگسالی باید از سکس پرهیز کنند ، نیز بیشتر شده است .
24) بی علت نیست که یهود در ماجرای برج های دو قلو ی تجارت جهانی خود زنی کرد ، و با دستپاچگی و شتاب در دوئلی شرکت جست که تنها بازنده ی آن خودش است .
25) البته اگر کسی منکر تلاش شهوانی عوامل شیطان در سرزمین های اسلامی و بویژه ایران عزیز با انبوه جوان باشد ابله ای بیش نیست ، که لازم است پدر ها و مادر ها و خود جوانان مراقب باشند که پاکی شان دست خوش حادثه نشود ، و بر مسئولان فکری و فرهنگی است که با جدیت و ایمان به آینده ی درخشان یاریگر مردم با ایمان باشند . و همه باید بدانند وقتی بلا نازل شود ، زشت و زیبا نمی کند . فرزند شما ، دختر شما ، پسر شما ، همسر شما نیز در معرض خطر قرار می گیرد .
26) در پایان آنچه که مهم است و باید روی آن پافشاری و اصرار داشت نفوذ انقلاب معنوی امام خمینی تا قلب دشمن است ، آمار ارائه شده در نیویورک تایمز موید نظر کنت پولاک نویسنده ی کتاب معمای ایران است ، او می گوید : آمریکا در برابر انقلاب اسلامی خلع سلاح شده است .



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سعید عبدلی ( سه شنبه 89/6/23 :: ساعت 10:25 صبح )
»» حاکمیت شیعه ، چالش یهود (قسمت اول)

سخنرانی علی خلیل اسماعیل در محفل صمیمی هیئت خاتم الانبیاء
1) دشمن شناسی در قرآن به گونه ایست که ما هیچ کمبود اطلاعات نخواهیم داشت . خداوند در آیه 82سوره مائده می فرماید : لتجدن اشد الناس عداوة للذین آمنوا الیهود و الذین اشرکوا . چرا خداوند یهود را شدیدترین و اولین دشمن معرفی می کند ؟
2) در یهود سه ویژگی قابل ملاحظه است .
الف) عمق استراتژی و یا عمق خواسته ی یهود .
ب) توان و قدرت یهود .
پ) بالفعل بودن خواسته ی یهود .

3) قرآن در آیه 105سوره انبیاء عمق خواسته ی یهود را کل الارض معرفی می کند : و لقد کتبنا فی الزبور من بعد الذکر ان الارض یرثها عبادی الصالحون . بنابراین عمق خواسته ی یهود تمام زمین است و در مقابل تنها گروهی که استراتژی مدونش کل الارض و تمام زمین است ما شیعیان هستیم .
4) توان تشکیلاتی و سازمانی یهود .
الف) اولین سازمان متشکل که تاریخ مکتوب دارد یهود است .
ب) اولین پیامبر الوالعزمی که حکومت تشکیل داد موسی علیه السلام است .
پ) اولین سازماندهی در میراث مکتوب متعلق به یهود است .
5) فرمان خداوند به موسی بعد از خروج 600 هزار نفری بنی اسرائیل از مصر .
الف) تقسیم افراد به هزاره ها ، هر هزاره یک فرمانده .
ب) تقسیم هزاره ها به صدگان ، هر صد نفر یک فرمانده .
پ) تقسیم صدگان به دو دسته ی پنجاه نفره ، هر پنجاه نفر یک فرمانده .
ت) تقسیم هر پنجاه نفر به پنج دسته ی ده نفری ، هر ده نفر یک فرمانده .
ث) و دستور خداوند به برگزاری جلسه و نشست با همه ی فرماندهان .
ج) موسی بعد از تقسیم بندی تا پایین ترین رده ، آنها را آموزش داد .
چ) در تورات سه صفحه در خصوص شیپور و اینکه هر نوائی علامت چیست ، وجود دارد .
ح) لذا قویترین گروه در علم ارتباطات در طول تاریخ ، یهود است .
خ) آموزش های موسی پانزده سال طول کشید و یهودیان هنوز هم آن را به عنوان سمبل حفظ کرده اند .
6) توان اقتصادی یهود .
الف) اولین دستور خداوند در تورات به موسی قوی کردن توان مالی اردوگاه بود .
ب) مهاتیر محمد علیه اسرائیل موضع گرفت ، یک یهودی سرمایه اش را از بورس مالزی خارج کرد ، برای مدتها اقتصاد مالزی مختل شد .
پ) الآن نیویورک قلب اقتصادی آمریکاست ، نیویورک یک شهر یهودیست . یعنی اقتصاد آمریکا در دست یهودی هاست .
ت) اینکه در آیه والذین اشرکوا بعد از الیهود آمد ، معنایش این است که اگر فاتحه ی یهود خوانده شود فاتحه ی آمریکا نیز خوانده شده است .
7) در آیه ی لتجدن اشد الناس عداوة للذین آمنوا الیهود و الذین اشرکوا خداوند فرمود للذین آمنوا و نفرمود للذین اسلموا .
الف) اسلام فقط قبول توحید و قبول پیامبر به عنوان رسول است . شان ابلاغ ، اسلام است . و قرآن در مرحله ی ابلاغ یک کتاب آسمانی است .
ب) اگر رسول بخواهد ابلاغ خود را اجراء کند می شود امام . شان اجراء ، ایمان است . و قرآن در مرحله ی اجراء کتاب امامت و کتاب حکومت است .
پ) آیه 65سوره نساء نشانگر این است که معیار در امامت و حاکمیت ، ایمان است . می فرماید : فلا و ربک لایومنون . به خدا قسم اینان اهل ایمان نمی شوند ، مومن محسوب نمی شوند . حتی یحکموک فیما شجر بینهم . تا اینکه در مخاصمه و منازعه شان و در مسائل و روابط فی ما بین حکومت تو را ای پیامبر قبول کنند .
ت) تا پیامبر زنده بود معیار ایمان ، حاکمیت رسول الله بود . بعد از پیامبر ، معیار ایمان حاکمیت و امامت علی علیه السلام و ... امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف است .
ث) شما کلمه ی للذین آمنوا را بردار و بگو لشیعه : لتجدن اشد الناس عداوة لشیعه الیهود و الذین اشرکوا . یهود دشمن خود را در مکتب خلفاء نمی دید . بعضی از خلفاء متاثر از یهود بودند . یهود دشمن خود را از ابتداء در علی علیه السلام و پیروانش دید . دشمنی یهود با شیعه ریشه ای و اساسی است .
ج) بعد از پیامبر تنها 11 نفر علی را قبول داشتند . تعداد مسلمانان 500هزار نفر بود . نسبت مومنان به مسلمانان 11 به 500 هزار نفر بود . امروز در سایه ی تلاش و جانفشانی ائمه ی اطهار علیهم السلام ، صلحاء ، فقهاء ، شهداء این نسبت یک به سه شده است .
چ) بعد از پیامبر هرگز حکومت شیعه وجود نداشت . حتی حکومت حضرت امیر حاکمیت شیعه نبود . مردم حضرت امیر را به عنوان امام قبول نداشتند ، حضرت را تنها خلیفه می دانستند .
8) یهود در طول تاریخ یکه تازی کرد تا به سال 1357 شمسی و به انقلاب اسلامی در ایران بر خورد کرد . شیعه بعد از چند صد سال حاکمیت یافت . مردم امام خمینی رحمة الله علیه را به عنوان نائب امام زمان علیه السلام به رهبری پذیرفتند . و از این لحظه چالش های یهود آغاز شد .
الف) یهود تمام اولویت هایش را به ایران اختصاص داد .
ب) آشوب ها و اغتشاش ها را در ایران سازمان داد .
پ) شخصیت های عالی رتبه از جمله شهید مطهری ، شهید مدنی ، شهید قرنی ... را با ترور به شهادت رساند .
ت) جنگ تحمیلی و تامین منابع اطلاعاتی به عراق از جمله حربه های یهود در ضربه زدن به انقلاب اسلامی بود .
ث) خوانندگان ارجمند می توانند برای مطالعه ی تکمیلی مطالب فوق به نشریه پیام صادق سال هفتم شماره 37 سخنرانی حجة الاسلام تائب مراجعه نمایند .
9) بعد از جنگ یهود وارد فاز فرهنگی شد .
الف) 400 رادیوی شبانه روزی .
ب) 80000 کشیش یهودی مسیحی .
پ) 200 موسسه و کالج علمی در خدمت اهداف یهود .
ت) 100000 دانشجوی پروتستان که آیات یهود را زمزمه می کنند .
ث) 600 سایت ضد شیعی .
ج) میلیون ها سایت غیر اخلاقی و مستهجن که جوانان مسلمان و بویژه شیعه را هدف گرفته است .
چ) صرف میلیارد ها دلار جهت گسترش مذاهب ، مکاتب و گروه ها در مقابله با اندیشه ی انقلاب اسلامی .
ح) پخش بیش از یک میلیون جلد کتاب مقدس .
خ) انتشار قرآن قرن بیست و یک به نام the true furqan که بسم الله ندارد ، به خدا اهانت می کند ، و جهاد را حرام می داند .
د) انتشار the prophet of doom که رسول مهربان پروردگار را به عنوان تروریست به خوانندگانش معرفی می کند .
ذ) انتشار رمان satanic verses به سفارش گیلون ریتکن رئیس یهودی انتشارات وایکینگ .
ر) برگزاری نماز جمعه در کلیسای مسیحی در منهاتان نیویورک .
ز) تاسیس مسجدی ویژه زنان در هلند توسط موسسه form که موسسه ای یهودی است .
ژ) کنترل افکار و تنزل اندیشه ها با فیلم های هالیوودی .
س) ساخت و پخش گسترده و بسیار ارزان فیلم های حاوی مطالب و صحنه های مستهجن سکسی .
ش) اعتراف دن مک سوینی مبنی بر اینکه وزارت دفاع آمریکا صدها ایده برای سلاح های غیر مرگبار مانند بمب های تحریک عصب های جنسی و یا بمب عشق دریافت داشته است .
ص) کنترل سایت های اینترنتی و مقالات و نشریات دینی با بودجه یکصد میلیون دلاری .
ض) کنترل شهروندان اروپا با ماهواره .



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سعید عبدلی ( سه شنبه 89/6/23 :: ساعت 10:22 صبح )
»» مسیح دروغین یا مسیح حقیقی

مسیحی که مطلوب یهود است یا مسیحی که مصلوب یهود است.


تولد کدام مسیح را تبریک می گوییم ؟، مسیحی که یهودی ها ساخته اند . همان مسیح کارت های کریسمس که با ظاهری رومی و آراسته و موهای خرمایی ، بره ای را نوازش می کند و آرامشی رمانتیک از نگاهش جاری است در حالی که پیروانش آیات خشم و غضب و ستمگری را فریاد می کشند.


گردانندگان زندان های مخفی در سراسر جهان مسلمانند یا مسیحی ؟ مگر زندان گوانتانامو که خدا میداند چه مصائب دلخراشی در آن جاری است ، بدست مسیحیان اداره نمی شود ؟ شکنجه گران ابو غریب مسیحی نیستند ؟ فاجعه ی غم انگیر بوسنی و هرزگوین ، قتل عام مسلمانان و پاره کردن شکم زنان باردار ، مگر به دست سربازان مسیحی و با تبسم پاپ صورت نگرفت ؟ اشغال سرزمین های مسلمانان در فلسطین و قتل عام دیر یاسین ، صبرا و شتیلا ، قانا مگر با کمک ، تایید و همکاری مستقیم مسیحیان انجام نشده است ؟


آنان که تولد عیسی را تبریک می گویند باید مشخص کنند که این عیسی مسیح کیست ؟ آیا همان پیامبری است که شراب می نوشد ، شرابی که در فرهنگ دینی ام الخبائث است و به پیروانش می گوید که شراب بنوشید ؟ تا در آینده زنا کنید ، هم جنس باز شوید ؟ مگر کشیشان کودک آزار و هم جنس باز ، پیرو عیسی مسیح نیستند ؟ مگر کارکنان میلیونها سایت مستهجن غیر اخلاقی که تصمیم گرفته اند تمام مرزهای اخلاقی را در هم شکنند ،مسیحی نیستند ؟ مگر آنها نمی خواهند نظام خانه و خانواده را تخریب کنند ؟ تا هیچ حرمتی از پدر ، مادر ، خواهر ، برادر و سایر فامیل باقی نماند .


آیا براستی تولد چنین پیامبری با چنین پیروانی تبریک دارد ؟


دوست خوب من : بیائیم در سالروز تولد عیسی مسیح ، مسیح مصلوب یهودیان ،مسیح پارسا و عادل ، انسان دوست ، از طبقه فقرا ، روستایی با پوستی گندم گون هموئی که چنان زیست که می گفت و همان گونه عمل کرد که ادعای آن را داشت را بشناسیم و بشناسانیم . مسیحی که به طریق اعجاز از مریم بنت عمران به دنیا آمد . در سی سالگی مبعوث به رسالت شد . انجیل را از جانب پروردگار در جامعه ی بنی اسرائیل برای تتمیم تورات و هدایت یهود آورد .


بجوییم که او در دوره ی کوتاه سه ساله ی رسالتش چه کرد؟ و چه گفت؟ که مورد خشم یهود قرار گرفت . و بیابیم که چرا خود و اصحابش یعنی حواریون پناهنده به غاری شدند . و سر انجام پولهای یهود چگونه یهودای اسخریوطی را وسوسه کرد تا مکان اختفای عیسی مسیح را به سی درم نقره بفروشد ؟


یهود تنها مسیح را به صلیب نکشید بلکه سخت بر پیروان او حمله آورد و تمامی نسخ انجیل را از بین برد ؟   آیا مسیحیان امروزی می دانند دوره ی بی کتابی در مسیحیت آنقدر طولانی شد که جمعی بکلی منکر اصل انجیل شدند ؟ آقای کنت تولستوی روسی معتقد است انجیل های موجود هیچ سند متصلی به عیسی مسیح ندارد بلکه چهار صد سال بعد از عیسی نوشته شده است . اگر بپذیرید که صفت اول یهود تحریف کلمه است شک نکنید که انجیل های امروزی نیز جعل یهود است .


 ( اگر روزی پیروان امروزی مسیح دروغین بر این امر آگاه شوند قطعا انتقام سختی از یهود خواهند گرفت .)


مسیح حقیقی را در بیان مولایمان علی (ع) بیابیم که فرمود : « نه مال و ثروتی داشت که خود را به او مشغول سازد و نه طمعی که به خواری اش اندازد . مرکب او دو پایش بود و خدمتکارش دو دستش .»


مسیح حقیقی را پیامبر اولوالعزم می دانیم که عزم یاری امام زمان (عج) را دارد .



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سعید عبدلی ( دوشنبه 89/6/22 :: ساعت 3:21 عصر )
»» جنگ صلیبی نوین ، برده داری نوین

سال 1095 میلادی ، پاپ اورابانوس با شعار به خاطر عشق به خدا مسلمانان را می کشیم ،آغاز گر جنگ صلیبی شد .


  اما طولی نکشید که شعار کلیسا به سال 1122 میلادی تغییر کرد ،


 ایندفعه کلمه به جای شمشیر ، شعار اول صلیبی ها گردید .


پطرس کلونی دریافت مسیحی کردن مسلمانان به مراتب سودمند تر از کشتن آنها برای مسیحیت است . او به پادشاهان صلیبی نوشت که یک کشیش باید در فضائل و اخلاق یک مسیحی باشد و در اعمال و رفتار یک نظامی . به عبارت دیگر اگر مسلمانان پذیرفتند که تسلیم محض و مطیع رام صلیبیون باشند ، مراد حاصل است وگرنه رفتار نظامی کشیش حکم به کشتن آنان می کند .


از آن زمان مبارزه در دو جبهه آغاز شد و با پیشرفت تکنولوژی و فنون جدید و با استفاده از روانشناسان خبره ، مبارزات فرهنگی تبدیل به تهاجم فرهنگی و درانتها منجر به تربیت فرهنگی گردید.


اگر صفحه 176 کتاب ولایت فقیه حضرت امام خمینی را باز کنید با نگرانی این مرجع عالیقدر در نزدیک به نیم قرن پیش برخورد می کنیم ، ایشان می فرمایند : در هر گوشه از بلاد اسلامی جوانان ما را با تبلیغات سوء دارند از ما جدا می کنند ، نه اینکه یهودی و نصرانی کنند بلکه آنها را فاسد و بی دین ولا ابالی می سازند و همین برای استعمار گران کافی است .


امام به تاریخ 16/2/1342 در پاسخ به نامه علماء همدان می فرمایند : با سکوت ما نسل های آتیه الی الابد در معرض ضلالت و کفر هستند و مسئول آن ما هستیم . خطر اسرائیل و عمال ننگین آن اسلام و ایران را تهدید به زوال می کند .


امروز غرب با اسطوره سازی از فوتبالیست ها ، هنرمندان ، ستارگان سینما و خوانندگان در جنگ صلیبی نوین* برده داری نوین را ترویج می کند.


برده های نوین دیگر فریاد یاللمسلمین* سر نمی دهند . آنان حتی مدافعان و دلسوزان خود را دشمن میدارند. ما به فرموده پیامبر مهربان و دلسوزمان که فرمود : « کلکم راع و کلکم مسئول عن رعیته» ، وظیفه داریم به قدر وسع تلاش کنیم و یاری گر رفقای جوانمان باشیم .


پی نوشت :


* در برده داری قدیم برده شلاق می خورد ، و چون بدن درد را احساس می کرد ، آخ می گفت . اما در برده داری نوین شلاق جایش را به عکس ، فیلم ، بازی ، کتاب ، مجله ، روزنامه ، جزوه ، کارت پستال


 و... داده است . برده از این شلاق جدید آخ که نمی گوید هیچ ، لذت هم می برد .


* « من سمع منادیا ینادی یا للمسلمین فلم یجبه فلیس بمسلم ‌‌» هر کسی صدای فریاد خواهی مسلمانی را بشنود و به آن پاسخ نگوید ، مسلمان نیست.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سعید عبدلی ( دوشنبه 89/6/22 :: ساعت 3:16 عصر )
»» روش برخورد با افرادی که خود را عقل کل میدانند

آیا تا به حال با کسی برخورد داشته اید که احساس می کند همه چیز را می داند و هرچیزی که می گوید درست است؟ مطمئنم که یکجا در زندگیمان همه ما با چنین کسی برخورد کرده ایم. سوال این است که وقتی با چنین شخصی مواجه شدید چه می کنید؟ در اکثر موارد، احتمالاً سعی می کنید که از آنها اجتناب کنید و تا حد ممکن از او دور شوید. اما کارهای مختلفی برای فهماندن نظرتان به این افراد می توانید انجام دهید، البته بدون اینکه با او وارد یک رقابت دردسرساز شوید.

اول از همه اینکه باید بفهمید که این فرد چطور فکر می کند. اگر فکر کند که همه چیز را می داند احتمالاً سعی می کند آنرا با برخی واقعیات یا اطلاعاتی که دارد ثابت کند. اکثر افرادی که احساس می کنند همه چیز را می دانند معمولاً در خانواده هایی بزرگ شده اند که از کودکی مسئولیت بسیار سنگینی بر دوششان بوده است. وقتی می خواهید نظرتان را به چنین افرادی بفهمانید بهترین راه این است که درست به همان روشی که او حرفش را به شما ثابت می کند، شما هم حرفتان را به او ثابت کنید. بعنوان مثال، اگر سعی دارید که به کسی نشان دهید که بیشتر از یک روش برای پیدا کردن راه حل برای یک مشکل خاص وجود دارد می توانید به آنها بگویید که یک راه بهتر برای اینکار وجود دارد. باید به او نشان دهید که چطور می توانید با استفاده از یک روش متفاوت به همان راه حل برسید. اصولاً باید بتوانید گفته های خودتان را با واقعیت پشتیبانی کنید.

چند ایده و توصیه برای برخورد با آنها که فکر می کنند همه چیز را می دانند

بهتر است در ابتدای گفتگویتان، سعی نکنید به آنها بگویید که حرفشان غلط است. اینکار باعث می شود که فوراً حالت دفاعی بگیرند و دیگر به حرفهایتان گوش ندهند. اینجاست که داد و بیدادها شروع می شود. اگر نمی توانید در همان لحظه نشان دهید که نظرتان چیست، بحث نکنید، زمانی دیگر را برای اثبات نظرتان در نظر بگیرید. آنهایی که احساس می کنند همه چیز را می دانند افرادی بسیار خودخواه هستند. یادتان باشد که با آنها وارد جار و جنجال شدن فقط باعث خوشحالی آنها می شود نه شما. معمولاً آخر کار بسیار خسته می شوید. رمز کار این است که مواجهه با چنین افراد یک راه درست دارد و یک راه غلط. دوری کردن از آنها کمک نمی کند که بفهمند همه چیز را نمی دانند. درعوض می توانید این را به آنها ثابت کنید.

انواع کمی از آدمهای دیگر هستند که به این اندازه دیگران را عصبانی می کنند. این افراد باعث می شوند فکر کنیم افرادی نالایق هستیم و هیچ قدرتی نداریم به همین خاطر خیلی بد واکنش می دهیم و تایید می کنیم که روی ما سلطه دارند. اما اگر آرامش خودتان را حفظ کنید و کمی بیشتر فکر کنید می توانید یاد بگیرید که چطور با ایندسته افراد برخورد کنید.

چرا اینکار را می کنند؟

اگر سعی کنید از دیدگاه خود آنها مسئله را ببینید خیلی راحت تر می توانید با این افراد برخورد کنید. این افراد معمولاً فاقد اعتماد به نفس هستند به همین خاطر سعی می کنند باید آنچه را که می دانند را نشان بقیه دهند و کاری کنند که بقیه احساس کنند زیردست آنها هستند. شاید هیچوقت نتوانید دلیل این رفتار خودخواهانه آنها را بفهمید اما با درک اینکه مسئله ای باعث شده است که این فرد چنین شخصیتی داشته باشد، می توانید درک خودتان را بالاتر برده و راحت تر با رفتار او کنار بیایید.

ارزش خودتان را گوشزد کنید

اصلاً اینطور نیست که شما پایین تر از این فرد باشید یا کمتر از او بدانید. این آنها هستند که می خواهند چنین حسی را به شما منتقل کنند. اگر به آنها اجازه بدهید احساستان نسبت به خودتان را تغییر می دهند. پس به جای اینکه همه حرفهایی که می زنند را تایید کنید، به همه کارهای مثبتی که قادرید انجام دهید فکر کنید. ارزش شما بسیار بالاست و هیچکس حق خدشه وارد کردن به آن را ندارد.

به حرفهای او گوش دهید

گاهی اوقات چنین رفتاری به این علت از فرد سر می زند که او فکر می کند کسی نیست که به حرفهایش گوش دهد. شما می توانید با گوش دادن به حرفهایشان بدون اینکه نظراتتان را مطرح کنید، ترسهای آنها را از بین ببرید. با این روش، دیگر شما را تهدیدی برای خود قلمداد نمی کنند.

به آنها نشان دهید که بعضی از نظراتشان را قبول دارید و خواهید دید که احساس می کنند که به آنها ارزش و اعتبار داده اید.

وقتی باعث شدید که احساس اعتماد به نفس و راحتی بیشتری کنار شما بکنند، می توانید برای تغییر بعضی از نگرش های آنها وارد عمل شوید. اما باید اینکار را خیلی زیرکانه انجام دهید. اگر مستقیماً آنها را به چالش بکشید یا خشن برخورد کنید، باعث می شود که همان رفتار دفاعی قبلیشان را پیشه کنند.

درعوض باید نگرششان را به خودشان انعکاس دهید. بااین روش به آنها نشان داده اید که به حرفهایشان گوش کرده اید و از ایده هایشان تقدیر می کنید و احساس خوشحالی خواهند کرد. از اینجا به بعد می توانید به آرامی بعضی از ایده هایشان که غیرقابل قبول به نظر می رسد را انتخاب کرده و اطلاعات لازم برای تکذیب آنها را مطرح کنید. به جای اینکه ایده هایشان را رد یا مسخره کنید، خیلی ساده شواهد متنقض آنرا به آنها نشان دهید. بعد از آنها نظرشان را جویا شوید.

اما در اکثر موارد این افراد از تغییر دیدگاهشان خودداری می کنند. در چنین صورتی، با بررسی دیدگاه آنها در سایه اعتقادات خودتان، باید سعی کنید با بی اعتنایی از آنها بگذرید. مطمئناً این افراد با باور یک چیز اشتباه صدمه ای به شما نمی زنند پس لازم نیست که نگران چیزی باشید.

اگر این مشکل خیلی آزارتان داد می توانید دیگر آن فرد را نبینید.

پس بااینکه برخورد و مواجهه با کسانی که فکر می کنند همه چیز را می دانند زمان و انرژی زیادی از شما می برد اما می توانید تاثیری که بر شما دارند را محدود کنید. اعتقادات و باورهای خودتان را بررسی کنی تا از قدرت آنها مطمئن شوید. بااینکار اعتماد به نفستان در برخورد با این افراد بالا خواهد بود. اکر فردی حساس و شکننده هستید، شاید بتوانید کاری کنید که باورشان را عوض کنند اما اگر نتوانستید می توانید از آنها دوری کنید فقط کافی است که همیشه از آنچه هستید شاد و راضی باشید.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سعید عبدلی ( دوشنبه 89/6/22 :: ساعت 3:15 عصر )
<      1   2   3   4   5   >>   >
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

عزاداری از سنت های پیامبر اکرم (ص) است
سعادت ابدی در گرو اشک و عزاداری بر سیدالشهدا علیه السلام
سبک زندگی قرآنی امام حسین (علیه السلام)
یاران امام حسین (ع) الگوی یاران امام مهدی (عج)
آیا شیطان به دست حضرت مهدی علیه السلام کشته خواهد شد؟
ارزش اشک و عزا بر مصائب اهل بیت علیهم السلام
پیوستگان و رهاکنندگان امام حسین علیه السلام
امام حسین علیه السلام در آیینه زیارت
پیروان مسیح بر قوم یهود تا روز قیامت برترند!
نگاهی به شخصیت جهانی امام حسین «علیه السلام»
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 452
>> بازدید دیروز: 529
>> مجموع بازدیدها: 1328466
» درباره من

بشنو این نی چون حکایت می کند

» فهرست موضوعی یادداشت ها
دینی و مذهبی[871] . عشق[360] . آشنایی با عرفا[116] . جدایی از فرهنگ[114] . موسیقی[66] . داستانک[2] . موعود . واژگان کلیدی: بیت المال . صحابی . عدالت . جزیه . جنایات جنگ . حقوق بشردوستانه . حکومت . خراج . علی علیه‏السلام . لبنان . مالیات . مصرف . مقاله . منّ و فداء . ادیان . اسرای جنگی . اعلان جنگ . انصاری . ایران . تقریب مذاهب . جابر .
» آرشیو مطالب
نوشته های شهریور85
نوشته های مهر 85
نوشته زمستان85
نوشته های بهار 86
نوشته های تابستان 86
نوشته های پاییز 86
نوشته های زمستان 86
نوشته های بهار87
نوشته های تابستان 87
نوشته های پاییز 87
نوشته های زمستان87
نوشته های بهار88
نوشته های پاییز88
متفرقه
نوشته های بهار89
نوشته های تابستان 89
مرداد 1389
نوشته های شهریور 89
نوشته های مهر 89
آبان 89
آذر 89
نوشته های دی 89
نوشته های بهمن 89
نوشته های اسفند 89
نوشته های اردیبهشت 90
نوشته های خرداد90
نوشته های تیر 90
نوشته های مرداد90
نوشته های شهریور90
نوشته های مهر 90
نوشته های تیر 90
نوشته های مرداد 90
نوشته های مهر 90
نوشته های آبان 90
نوشته های آذر 90
نوشته های دی 90
نوشته های بهمن 90
نوشته های اسفند90
نوشته های فروردین 91
نوشته های اردیبهشت91
نوشته های خرداد91
نوشته های تیرماه 91
نوشته های مرداد ماه 91
نوشته های شهریور ماه91
نوشته های مهر91
نوشته های آبان 91
نوشته های آذرماه91
نوشته های دی ماه 91
نوشته های بهمن ماه91
نوشته های بهار92
نوشته های تیر92
نوشته های مرداد92
نوشته های شهریور92
نوشته های مهر92
نوشته های آبان92
نوشته های آذر92
نوشته های دی ماه92
نوشته های بهمن ماه92
نوشته های فروردین ماه 93
نوشته های اردیبهشت ماه 93
نوشته های خردادماه 93
نوشته های تیر ماه 93
نوشته های مرداد ماه 93
نوشته های شهریورماه93
نوشته های مهرماه 93
نوشته های آبان ماه 93
نوشته های آذرماه 93
نوشته های دیماه 93
نوشته های بهمن ماه 93
نوشته های اسفند ماه 93
نوشته های فروردین ماه 94
نوشته های اردیبهشت ماه94
نوشته های خرداد ماه 94
نوشته های تیرماه 94
نوشته های مرداد ماه 94
نوشته های شهریورماه94
نوشته های مهرماه94
نوشته های آبان ماه94

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
پیام شهید -وبگاه شهید سید علی سعادت میرقدیم
دانشجو
(( همیشه با تو ))
همراه با چهارده معصوم (علیهم السلام )ویاران-پارسی بلاگ
بر بلندای کوه بیل
گل رازقی
نقاشخونه
قعله
hamidsportcars
ir-software
آشفته حال
بوستــــــان ادب و عرفــان قـــــــرآن
سرباز ولایت
مهندس محی الدین اله دادی
گل باغ آشنایی
...عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست
وبلاگ عقل وعاقل شمارادعوت میکند(بخوانیدوبحث کنیدانگاه قبول کنید)
بهارانه
*تنهایی من*
بلوچستان
تیشرت و شلوارک لاغری
اقلیم شناسی دربرنامه ریزی محیطی
کشکول
قدم بر چشم
سه ثانیه سکوت
نگارستان خیال
گنجدونی
بهارانه
جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی
نگاهی نو به مشاوره
طب سنتی@
سرچشمـــه فضیـلـــت ها ؛ امـــام مهــدی علیــه السلام
اکبر پایندان
Mystery
ermia............
پلاک آسمانی،دل نوشته شهدا،اهل بیت ،و ...
اسیرعشق
چشمـــه ســـار رحمــت
||*^ــــ^*|| diafeh ||*^ــــ^ *||
کلّنا عبّاسُکِ یا زَینب
جلال حاتمی - حسابداری و حسابرسی
بهانه
صراط مستقیم
تــپــش ِ یکــ رویا
ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی
سلحشوران
گیاه پزشکی 92
مقبلی جیرفتی
تنهایی افتاب
طراوت باران
تنهایی......!!!!!!
تنهای93
سارا احمدی
فروشگاه جهیزیه و لوازم آشپزخانه فدک1
.: شهر عشق :.
تا شقایق هست زندگی اجبار است .
ماتاآخرایستاده ایم
هدهد
گیسو کمند
.-~·*’?¨¯`·¸ دوازده امام طزرجان¸·`¯¨?’*·~-.
صحبت دل ودیده
دانلود فایل های فارسی
محقق دانشگاه
ارمغان تنهایی
* مالک *
******ali pishtaz******
فرشته پاک دل
شهیدباکری میاندوآب
محمدمبین احسانی نیا
کوثر ولایت
سرزمین رویا
دل نوشته
فرمانده آسمانی من
ایران
یاس دانلود
من.تو.خدا
محمدرضا جعفربگلو
سه قدم مانده به....
راز نوشته بی نشانه
یامهدی
#*ReZa GhOcCh AnN eJhAd*#(گوچـی جـــون )
امام خمینی(ره)وجوان امروز
فیلم و مردم
پیکو پیکس | منبع عکس
پلاک صفر
قـــ❤ــلـــــب هـــــای آبـــــی انــ❤ـــاری
اسیرعشق
دل پرخاطره
* عاشقانه ای برای تو *
farajbabaii
ارواحنا فداک یا زینب
مشکات نور الله
دار funny....
mystery
انجام پروژه های دانشجویی برای دانشجویان کنترل
گل یا پوچ؟2
پسران علوی - دختران فاطمی
تلخی روزگار....
اصلاحات
گل خشک
نت سرای الماس
دنیا
دل پر خاطره
عمو همه چی دان
هرکس منتظر است...
سلام محب برمحبان حسین (ع)
ادامس خسته من elahe
دهکده کوچک ما
love
تقدیم به کسی که باور نکرد دوستش دارم
گروه اینترنتی جرقه داتکو
مدوزیبایی
من،منم.من مثل هیچکس نیستم
Tarranome Ziba
پاتوق دختر و پسرای ایرونی
اسرا
راه زنده،راه عشق
وبلاگ رسمی محسن نصیری(هامون)(شاعر و نویسنده)
وب سایت شخصی یاسین گمرکی
حسام الدین شفیعیان
عکسهای سریال افسانه دونگ یی
ܓ✿ دنـیــــاﮮ مـــــــن
Hunter
حسام الدین شفیعیان
دهکده علم و فناوری
اسیرعشق
دختر باحال
*دلم برای چمران تنگ شده.*
♥تاریکی♡
به یادتم
باز باران با محرم
تنهایی ..............
دوستانه
هرچه می خواهد دل تنگم میذارم
زندگی
نیلوفر مرداب
فقط طنزوخنده
تینا!!!!
شیاطین سرخ
my love#me
سرزمین خنگا
احکام تقلید
•.ღ♥ فرشتــ ـــ ـه تنهــ ــ ــایی ♥ღ.•
فوتسال بخش جنت (جنت شهر )
حقیقت صراط
...دیگه حسی نمونده
زیر اسمان غربت
شهید علی محسنی وطن
سکوت(فریاد)
عاشقانه ها
خودمو خدا تنها
دانستنی های جالب
ermia............
حجاب ایرانی
عرفان وادب
دل خسته
عاشقانه های من ومحمد
هر چه میخواهد دله تنگت بگو . . .
sharareh atashin
mehrabani
khoshbakhti
______>>>>_____همیشگی هااا____»»»»»_____>>>>
دخترونه
قلبی خسته ازتپیدن
عشـ۩ـق یـ۩ـعنی یـ۩ـه پــ۩ـلاک......
تینا
مذهب عشق
مناجات با عشق
داستان زندگی من
دهاتی
دکتر علی حاجی ستوده
عاشق فوتبال
کشکول
حاج آقا مسئلةٌ
صدا آشنا
کد بانوی ایرانی
اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار
« یا مهدی ادرکنی »
وبلاگ تخصصی کامپیوتر - شبکه - نرم افزار
::::: نـو ر و ز :::::
توکای شهر خاموش

.: اخـبـار فـنـاوری .:
Biology Home
شــــــــــــــهــــدای هــــــــــــــســـتــه ایـــــــــــــ
مثبت گرا
تک آندروید
امروز
دانستنی / سرگرمی / دانلود
°°FoReVEr••
مطلع الفجر
سنگر بندگی
تعصبی ام به نام علی .ع.
تنهایی.......
دلـــــــشــــــــکســـــته
عاشقانه
nilo
هر چی هر چی
vida
دلمه پیچ, دستگاه دلمه پیچ Dolmer
هسته گیر آلبالو
آرایشگری و زیبایی و بهداشت پوست
عکس های جالب و متحرک
مرکز استثنایی متوسطه حرفه ای تلاشگران بیرجند
دیجی بازار
نمونه سوالات متوسطه و پیش دانشگاهی و کارشناسی ارشد
bakhtiyari20
زنگ تفریح
گلچین اینترنتی
روستای اصفهانکلاته
پایه عکاسی مونوپاد و ریموت شاتر بلوتوث
سرور
عاطفانه

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان


























































































» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب